teinkö väärin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yks vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yks vaan"

Vieras
teinkö väärin,kun kerroin ex-miesystävälleni että kun oltiin aikoinaan yhdessä,olin ihastunut yhteen mieheen,juteltiin vaan ei mitään sen enempää mutta minä hölmö ihastuin eikä se kohdekaan tiedä sitä,nyt ex-mies suuttui ja haukkui henkiseksi h..ksi.että kuulemma kun hän petti mua ,se ei ole ollenkaan niin paha kuin minun kaukoihastukseni,koska hän oli humalassa pettäessään minua.Samalla tunnustin,etten käyttänyt e-pillereitä muutamaan vuoteen hänen tietämättään mutta en tullut raskaaksi uudelleen.siitäkin hän suuttui vaikka sen ymmärrän.halusin olla rehellinen edes jälkeenpäin,vaikka sain sellaiset haukut päälleni että tunsin olevani raadeltu ja revitty

miksi ihmeessä halusit olla rehellinen? mielestäni käytöksesi oli ehdottomasti itsekästä, koska tavoitteena oli oman omatuntosi "puhdistaminen", mutta samalla pahoitit toisen mielen.

Tuossahan sen näkee miten siat ajattelee, itse saa kännissä nussia ketä tahansa mutta toinen jos vain haaaveilee ja se jää sille tasolle on sian mielestä pettämistä.

Mä en kanssa tajua miksi tollasia pitää kertoa jälkeenpäin. Jos tuntuu että on pakko kertoa, kannattais tehdä se silloin kun nää asiat on tuoreita, tai viimeistään siinä erotilanteessa, mutta ei jälkeenpäin.

en ymmärtänyt että sillä asialla on hänelle enää mitään merkitystä koska hän on rakastunut toiseen naiseen eikä halua olla enää kanssani,ja halusin olla edes jälkeenpäin rehellinen,oloni ei helpottunut koska hän haukkui pahemmaksi kuin itse on,ja meillä oli todella vaikea suhde,henkistä repimistä jo silloin

[QUOTE="yks vaan";23011738]en ymmärtänyt että sillä asialla on hänelle enää mitään merkitystä koska hän on rakastunut toiseen naiseen eikä halua olla enää kanssani,ja halusin olla edes jälkeenpäin rehellinen,oloni ei helpottunut koska hän haukkui pahemmaksi kuin itse on,ja meillä oli todella vaikea suhde,henkistä repimistä jo silloin[/QUOTE]

Tottakai sillä on merkitystä mitä on tapahtunut yhdessäolon aikana vaikka siitä olisikin pidemmän aikaa. Ex-miehestäsi varmaan tuntuu, että koko suhde perustui valheelle kun ei tuollaista tiennyt aiemmin. Olisit vaan ollut kertomatta.

mies on tuntenutkin olevansa ainut pahis,joten nyt hänellä on parempi mieli,kun tajuaa etten ollut minäkään niin avoin hänelle kuin olisi pitänyt,halusin omalta osaltani kertoa osuuteni hänelle miksi meidän suhde ei onnistunut koska ollaan viestitelty juuri tästä asiasta ja meidän suhteessa kaikesta mitä olen avoimesti kertonut hänelle ,on jossain vaiheessa tullut lyömäase minua itseäni vastaan