Kylläs eon vaan niin ettei minusta ole nuita marsipaanikakkuja väsäämään :/
Kyllä muu onnisituu muttei yks kakun koristelu :S
Kyllä muu onnisituu muttei yks kakun koristelu :S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun kakku....loppu vaahto kesken..
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä olin ajatellut, että sä olet kaikin puolin luova ja taiteellinen ihminen. Mutta näköjään sultakaan ei ihan kaikki taiteenlajit 100% onnistu :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun kakku....loppu vaahto kesken..
![]()
Mä olin ajatellut, että sä olet kaikin puolin luova ja taiteellinen ihminen. Mutta näköjään sultakaan ei ihan kaikki taiteenlajit 100% onnistu :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanan plörähtänyt, lätsähtänyt kakku.
Tuossa ei ole mitään nauramista. Minusta tuo on hieno.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Jos yhtään lohduttaa, niin tässä kuva kun mä tein kakkuun suklaakuorrutteen
joten et ole kuorruteongelmasi kanssa yksin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Jos yhtään lohduttaa, niin tässä kuva kun mä tein kakkuun suklaakuorrutteen
joten et ole kuorruteongelmasi kanssa yksin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanan plörähtänyt, lätsähtänyt kakku.
mutta maistui hyvällemutta kyllä oli miehellä ja lapsilla hauskaa kun leikkasivat tota ....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanan plörähtänyt, lätsähtänyt kakku.
mutta maistui hyvällemutta kyllä oli miehellä ja lapsilla hauskaa kun leikkasivat tota ....
Hih, tuo kakku on niin ajatuksella tehty... not. Näyttää just hetken mielijohteesta tehdyltä, ja toi koristelu on niin... ok pussillinen näitä karkkeja päällä vois olla ihan kiva. Mutta varmaan oli hyvää!
![]()
Tää on kyllä niin kotitekoisen ja herkullisen näköinen kakku. Minä tein heinäkuussa syntyneelle aina mansikkakakunAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun kakku....loppu vaahto kesken..
![]()