Tekee jatkuvasti mieli seksiä! Onko normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiihkeä misu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiihkeä misu

Vieras
Mies matkatöissä ja pari päivää viikossa kotona. Mun tekee mieli koko ajan, siis koko ajan mieli. Voisin rakastella 10 kertaa päivässä. Jos mies pari viikkoa pois kotoa, on ihan pakko käydä vanhan tutun luona purkamassa paineita ja tehdä yksin jotain kivaa. Onko kenelläkään samoja ongelmia?

Ja ennenkuin tuomitsette; mulla on lupa käydä tutun luona! :)

minullakin on lupa käydä tutun luona harrastelemassa, kun mies reissus, ja joskus kyl olen sen tehnytkin.
jos mies on poissa kaksi viikkoa niin minkä takia naisen pitäisi olla ilman seksiä, kun ei ole varmaa, mitä se mies siellä reissulla touhuaa?

Alkuperäinen kirjoittaja nautiskelija:
minullakin on lupa käydä tutun luona harrastelemassa, kun mies reissus, ja joskus kyl olen sen tehnytkin.
jos mies on poissa kaksi viikkoa niin minkä takia naisen pitäisi olla ilman seksiä, kun ei ole varmaa, mitä se mies siellä reissulla touhuaa?
No niinpä! Tiedän, että mieskin siellä touhuaa. En halunnut tähän ihmettelyjä, koska "lupa" on molemmilla. Halusin kysellä onko muilla näin kovia haluja?

Taitaa olla väärä foorumi kysellä tälläistä, kun muutaman viikon olen tätä lukenut, niin ongelma on ollut päinvastainen. Ei tee mieli seksiä ja painiskellaan pettämisongelmien kanssa. Sori, mutta halusin silti kysyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Ap, onko tämä kiihkeä kausi alkanut nyt vai oletko aina ollut moinen?

Rakastan minäkin seksiä, mutta vain oman kultani kanssa.

Kiihkeä kausi? Olen ollut aina seksuaalisesti aktiivinen, mutta tämä kausi on alkanut kun tapasin nykyisen avomieheni ja jätin e-pillerit pois.

Joo no hormonit ei koskaan tee hyvää seksuaaliselle halulle, olen huomannut.
Mutta kai nyt tutun kanssa käytät ehkäisyä? Ettei tarvi kohta valittaa täällä ettet tiedä kuka on isä.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Joo no hormonit ei koskaan tee hyvää seksuaaliselle halulle, olen huomannut.
Mutta kai nyt tutun kanssa käytät ehkäisyä? Ettei tarvi kohta valittaa täällä ettet tiedä kuka on isä.

Ilman muuta kumia käytän. Ja en mä nyt siellä alvariinsa juokse :) Kaksi kertaa kesän aikan oon käyny.

Yhteistyössä