Tekeekö mikään leipomo täysin omien toiveiden mukaista kakkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Siis kun mulla on olisi toiveena tietynlainen kakku, mutta yksikään leipomo ei ole suostunut sitä mulle tekemään, tyrkyttävät vaan valmiita listakakkujaan joita en nimenomaan halua. Pojan ristiäisiin haluaisin tietyn kakun jollaisen kuvan olen nähnyt, mutta leipomot eivät lahde siis tätä tooteuttamaan :/. Pääkaupuksiseudulta olisi hakuasessa joku paikka josta sain just toiveitteni mukaisen kakun. Ja heti tiedoksi että minä en leivo eikä kukaan läheinnenkään.

Rahalla saa ja hevosella pääsee... Kyllä ainakin Tampereella onnistui täysin omien toiveiden mukaneinen kakku kun vain tarpeeksi oli valmis lyömään rahaa tiskiin...

Mun kaveri tekee noita mutta on aika lailla matkaa :/
Voithan sä pistää sille meiliä jos sillä ois käyntiä sillä suunnalla, tai jos se tuntisi tekijän. Täältä löydät www.kummatkakut.vuodatus.net

Kyllä ne jotka on oikein koulutettuja kondiittoreja (vai mikä taitaa olla nykyään nimike) osaavat toteuttaa toiveiden mukaisia kakkuja. Meidän hääkakku oli mun toiveiden mukaan valmistettu.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Kyllä ne jotka on oikein koulutettuja kondiittoreja (vai mikä taitaa olla nykyään nimike) osaavat toteuttaa toiveiden mukaisia kakkuja. Meidän hääkakku oli mun toiveiden mukaan valmistettu.
Osaavat varmasti, mutta kun lähetin sähköpostilla pariin leipomoon niin vastauksena on tullut vaan heidän vastatarjous omista kakuistaan.

Harmi kun ei tunne ketään joka tekis, maksaisin kyllä ihan reilusti.

Yhteistyössä