V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:Meillä taas ollu ehdoton. Ollaan miehen kanssa molemmat pitkiä ja selkä rasittuu helposti jos koko ajan saa olla kumarassa. Vieläkin on käytössä tytöllä 8 ½kk.
Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:Meillä taas ollu ehdoton. Ollaan miehen kanssa molemmat pitkiä ja selkä rasittuu helposti jos koko ajan saa olla kumarassa. Vieläkin on käytössä tytöllä 8 ½kk.
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:Hoitopöytä on ihan turha! Älä sitä osta. Vaipat vaihdat ja lapsen puet muuallakin. On käytössä maks 6 kk ja sitten saat unohtaa sen käytön. Mulla on kokemusta 2 lapsen kanssa ja ihan turha ostos oli, hyvin pärjää ilmankin
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mummolla oli tuollainen ja hyvin toimi siellä, kun vaihdettiin esikoiselta vaippoja. Jos on ahdasta niin sen saa taitettua tieltä pois. Hetkeksikään lasta ei saa jättää valvomatta pöydälle!
Alkuperäinen kirjoittaja mammabella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mammabella:
tämä on mun mielestä juuri se malli, josta saa lipaston/kirjahylyn hoitotason poistamalla. Hyvän tuntuinen on, itse tyydyttiin Ikean halpis malliin, kun ei tiedetty onko käyttöä vai ei. Reilu 2v oli hoitopöytä käytössä, siinävaiheessa oli pakko luopua, kun lapsi oppi itse sinne kiipeämään.