Tekeekö tolla Aventin käsipeli rintapumpulla mitään? Jos vertaa esim Medelaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lypsäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lypsäri

Vieras
Siis Avent taitaa olla parempi, ainakin on hintavampi. Mut irtooko sillä oikeesti maito? Joskus ollu itellä lainassa sähkökäyttöinen Medelan rintapumppu ja mulla ei sillä lauennut monesti ees herumisrefleksi ja maidon määrä jäi siten vähäiseksi. Mut onko toi Aventin käsikäyttöinen pumppu hyvä ostos? Jaksaako sillä hyvin pumpata? Medelan käsikäyttöinen on kyllä HIRVEÄ! :D JÄnnetupin tulehduksen vaan sillä onnettomalla kapistuksella saa

Mä tajusin vasta toisen lapsen kohdalla luopua tosta medelan (ainu) käsikäyttöisestä ja sijoittaa Aventin pumppuun (käsikäyttöiseen). Kun medelalla ei enää saanu pumpattua mitään vauvan ollessa vielä 4 kuisena täysimetyksellä, niin aventilla sai herumaan todella nopeasti ja maitoakin tuli pumppaamalla enemmän ku tolla medelan pumpulla ikinä. Myös se itse pumppaaminen on Aventin pumpulla helpompaa ja käsiystävällisempää. :)
Suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja Aventin omistaja:
Mä tajusin vasta toisen lapsen kohdalla luopua tosta medelan (ainu) käsikäyttöisestä ja sijoittaa Aventin pumppuun (käsikäyttöiseen). Kun medelalla ei enää saanu pumpattua mitään vauvan ollessa vielä 4 kuisena täysimetyksellä, niin aventilla sai herumaan todella nopeasti ja maitoakin tuli pumppaamalla enemmän ku tolla medelan pumpulla ikinä. Myös se itse pumppaaminen on Aventin pumpulla helpompaa ja käsiystävällisempää. :)
Suosittelen!

Kiitos vastauksista. Taidanpa nyt uskaltaa ostaa itellekin ton Aventin käsipelin. Paljonkohan uuden hinta on kaupoissa? Huutiksesta just kattelin niitä ja niilläkin oli vielä hintaa...

Yhteistyössä