Tekis mieli lähtee risteilylle pojan ja miehen kans

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Vuosia ku viimeks oon ollut laivalla.
Nyt olis sellanen kutina, että olis kiva tehdä risteilyreissu.

Kokemuksia eri laivoista?

Meitä lähtisi siis mä, mies ja poika (ikää hiukan päälle 3v).

Sellanen olis aikuisten kannalta kiva, että olis päivän maissa, mutta mites lasten kannalta?
Viihtyiskö paremmin vaan laivalla?

Kaikki tieto ja kokemukset otetaan kiitollisena vastaan!
:wave:

No joo, tänä vuonna jo kolme kertaa Helsinki - Tukholma, syyslomalla taas. Siljalla mennään aina, ollaan kanta-asiakkaita. Tosi kiva leikkihuone, aiemmin lapset siellä viihtyi turhankin hyvin, nykyään jo tykkäävät kuljeskella muuallakin...

Aina ollaan käyty kaupungilla vaikka olisi vain päivä maissa risteily, poika tykkää ajella metrolla isänsä kanssa, me naiset shoppaillaan...Kaupunki on hieno ihan vain kävelläkin, kesäkuussa olimme kolme päivää, paljon jäi näkemättä....

niin ja lisäys, toki laivallakin saa ajan kulumaan, uimaan ja saunomaan vaan...

Onko siljan joka laivassa siis periaatteessa samanlaiset leikkimahdollisuudet lapsille?

Mulla on tosiaan vuosia kun viimeksi oon ollut laivalla ja sillon ne lapsien kannalta tärkeät jutut oli ajatusmaailmassa viimeisenä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:
Onko siljan joka laivassa siis periaatteessa samanlaiset leikkimahdollisuudet lapsille?

Mulla on tosiaan vuosia kun viimeksi oon ollut laivalla ja sillon ne lapsien kannalta tärkeät jutut oli ajatusmaailmassa viimeisenä. :D

No ainakin niissä jotka Hesasta risteilee....Syksyllä tultiin ristiäisistä Tukholmasta Turkuun, oli sielläki ihan ok leikkihuone mutta ei yhtä viihtyisä kuin Hesan reitillä, jotenkin kolkko...

Me käydään monta kertaa vuodessa laivalla ja Silja Europalla oikeastaan aina, kun täällä Turun suunnalla asutaan. Syyskuussa lähdetään miehen kanssa kahden sitten Helsingistä risteilylle niin, että ollaa päivä Tukholmassa. Meillä kuopus on niin pieni vielä ettei hänen kanssaan viitsi maihin mennä kauppoja tms. kiertelemään. Mutta Europalla on ainakin hyvät lasten leikkipaikat ja uimassakin ollaan siellä aina lasten kanssa oltu.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:

No ainakin niissä jotka Hesasta risteilee....Syksyllä tultiin ristiäisistä Tukholmasta Turkuun, oli sielläki ihan ok leikkihuone mutta ei yhtä viihtyisä kuin Hesan reitillä, jotenkin kolkko...

Tää oli hyvä tieto.
Nimittäin me otettais Turusta lähtevä risteily.

Lisää kokemuksia otetaan vastaan!
:)