tekis mieli suklaata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suklaahimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suklaahimo

Vieras
söin pienen patukan suklaata ja nyt tekis mieli lisää....mutta jos menen ostamaan niin sitten kun olen syöny niin rupee ahdistaa ja kaduttaa ja tulee syyllinen olo.

Mul on ihan sama juttu :( Kaikki muut karkit ja sipsit ym. voin aivan hyvin jättää syömättä (ja olen jättänytin) mut en suklaata. Millä päästä addiktiosta eroon?

Adikktiosta pääsee eroon olemalla syömättä suklaata. Minä olen pitänyt vuosikausia karkkilakkoa 1.-23.12. Minusta on helppo olla ostamatta karkkia, kun tiedän että ei kerta kaikkiaan saa. Noin pari kertaa tuon kuukauden aikana tekee oikeasti mieli suklaata tai muuta, vaikka normaalisti syön karkkia joka ilta. Sitten kun karkkilakko päättyy, on aina hölmistynyt olo, että eihän se maistukaan niin hyvältä kuin olin muistanut. Luulisi että karkki ja suklaa maistuu erityisen hyvältä tauon jälkeen, mutta ainakaan minulla ei ole ollut niin. Muutama päivä menee aina ennen kuin pääsen uudestaan makuun, missä ei tietenkään ole mitään järkeä tututella uudelleen karkinsyöntiin... Joskus olen jatkanut karkkilakkoa uudestaan joulun jälkeen. Joka tapauksessa tuolla lakkoilulla konvehtien syönti puolittuu, kun joulun jälkeen on ehkä vain kuukauden ajan myynnissä ale-konvehteja:)

noni,sorruin...kävin ostaa yhen pussin mini bites pätkis pussin JA tv suklaa sekoituksen....Nyt jo kaduttaa! Okei ,avsin pätkispussin mut vien ton toisen pussin töihin niin saa työkaverit suut makiaksi ja ite en niihin sitten koske!

Yhteistyössä