tekis mieli työkaveria..;)

  • Viestiketjun aloittaja kiimainen naaras
  • Ensimmäinen viesti
kiimainen naaras
Töissä on yks mies, jota oon alkanu tahtomattani Haluamaan viime päivien aikana..
On kyllä kiinnostava tapaus ja hyvännäköinenkin, mut varattu, ja se on hidastanu tuttavuuden tekemistä lähemmin hänen kanssaan ;)

Miten mun pitäis nyt toimia mielestänne.. kellään mitään hyviä vinkkejä?
Hänkin katellu mua sillä silmällä, mut tuntuu olevan pohjimmiltaan aika ujo kuitenkin mitä naisiin tulee, tuntunu siltä ainakin, eikä uskalla tulla jutteleen kanssani vaikka aina vilkuileekin työhuoneeseeni missä istun.
Mitähän sitä oikein vois keksiä työpäivän ratoksi ja sen miehen pään menoksi ;)

Puutteessa ollu jo sen verran pitkään, että kovasti tarvisin kiihkeätä panoa ja hänen kans mielelläni panisinkin jos vain tilaisuus tulisi ;)
 
,.-
"On kyllä kiinnostava tapaus ja hyvännäköinenkin, mut varattu, ja se on hidastanu tuttavuuden tekemistä lähemmin hänen kanssaan ;)"

Fiksut ihmiset tietävät "varattu" sanan merkityksen.., toisille se pitää vääntää rautalangasta. Oletko yksi heistä?
 
Sivhos
Ei mitään uutta jos haluaisi työkaverin kanssa jotain säpinää.Minkä ihminen haluilleen voi.Suurin osa pystyy olemaan pokkana, vaikka kuinka haluttas seksi työkaverin kanssa.Tai,mistäs minä sen tietäisin.
 
ap nostaa
Elluna.. no millasta oli..;)
Ilmeisesti olitte jo töissä flirttailleet pitempään vai mitenkä homma eteni tuohon pisteeseen?
Kumpi teki aloitteen ja miten?
Mitähän sitä uskaltais sille sanoa, ettei menis liian härskiksi..
 
Elluna
Meille oli tosiaan ollut jo pidempään hieman jännitystä ilmassa, mutta kumpikaan ei ollut uskaltanut tehdä aloitetta. :) Kemiat synkkas hyvin yhteen ja pientä vihjailua oli molemmin puolin jutuissa. Sinä iltana sitten oltiin baarissa,(ihan vaan muutamalla rohkaisevalla) ja jutusteltiin niitä näitä ja Metropolin "paljasta mutta älä paljastu" -palstan kysymykset oli hyvä tapa tutustua toiseen lähemmin seksin saloista. ;) Löyty yllättäen sama fantasian aihekin! Siirryttiin hänen asuntoonsa ja aloitettiin räsypokka "kivi-paperi-sakset" pelillä. Hävisin ja riisuin lähes kaiken ja siitä se sitten lähti kun hän kaappasi minut... Aaah, Ihanaa.... :)
 
Elluna
Hyvä tapa aloittaa lähestyminen on pienet kosketukset ohi mennen. Siitä näkee toisen reaktion heti. Jos hän kavahtaa kosketustasi ja vetäytyy säikähtäneenä kauemmas niin hän pelkää tms. Mutta minun tapauksessa hän alkoi tehdä samoin. Ohi kulkiessaan saattoi hipaista kättäni tai hartiaani jos istuin. :) Se voi olla tosin vaikeaa, jos ei ole tottunut muuten esim. halailemaan.
 
Ellunalle
Niin joo.. ja varsinkin jos ympärillä pyörii koko ajan enemmän ja vähemmän muita ihmisiä, niin aika hankalaa on uskaltaa tehdä moisia koskettelemisia, aina on joku näkemässä melko varmasti ja siitäkös juttu sit lähtee líikkeelle kulovalkean lailla.
Työpaikkani kun on vieläpä naisvaltainen ja hoitoala, niin voinet kuvitella kuinka siellä naisia pörrää ympärillä jatkuvasti ja on todella juoruilulle altis paikka.

Tänään meinasin tosin jo kolmannen kerran lyhyen ajan sisällä kävellä hänen syliinsä, kun oli tulossa kahvihuoneesta ja mä taas sinne menossa vauhdilla.. just ja just sain väistettyä, mikä sitten kyllä harmitti.. oishan se ollu mukava kävellä kerrankin hänen syliinsä ja kattoa mitenkä reagoi siihen ;)
Viime perjantaina törmättiin samaan tapaan veskin ovella, hän oli sieltä tulossa ja mä olin sinne matkalla ja oli pienestä kiinni, etteikö oltais kapsahdettu toistemme syliin siinä ovella ;)
Jälkeenpäin mietin, et voi kun ois ollu niin paljon rohkeutta, et oisin työntäny sen pokkana sinne veskiin edelläni ja laittanu sit oven lukkoon ja suudellu sitä siellä tulisesti.. Mut ujohkona naisena se jäi vain haaveeksi..
Sitäpaitsi se veski sijaitsee ihan siinä vilkkaan käytävän varrella ja siitä kulkee jatkuvasti melkeinpä ihmisiä ohitse, joten sieltä veskistä pois tulo oiskin sit ollu erittäin vaikea juttu, jos me sinne oltain kaksin päädytty.. ;)

Mut JOTAIN pitäis kyllä tehdä ja äkkiä, sillä kun alkaa ilmeisesti juhannuksen jälkeen heti kesälomakin, joten voi olla, ettei kuukauteen enää sit nähdäkään, niin mähän kuolisin Ikävään jollen sitä ennen jotain edes saa tehtyä asian eteen..
Tosin yks juttu, mikä tässä varmasti molemminpuolin vaikeuttaa ja hidastaa tätä etenemistä on se, että hän on kuulemma varattu.. :/
Ja mä kun en oo koskaan ollu mikään varattujen miesten vamppaaja enkä sellaiseksi haluaisikaan, tuntus pahalta.
Mut toisaalta kun aattelee, mitenkä hän mua aina kattelee jne., niin siitä päätellen voisin sanoa, että ei taida olla suhde tai se nainen ihan sellainen, millaisen haluaisi niitten olevan, jos kerran vieraita kattelee töissä päivittäin.. että eihän se mun syyni niin ois.. vai mitä ajattelet..
 
Elluna
Nojoo... Tuo voi olla hieman hankalaa tuollaisella alalla, naisethan ovat tunnetusti kovia juoruilemaan noista asioista. :) Oma ajatusmaailmani on kääntynyt niin, että kun olen sinkku niin voin omasta mielestäni hyvinkin yrittää varattuja miehiä. Siis jos kiikarissa oleva mies nyt sattuu olemaan varattu. Enhän minä siinä mitään menetä jos se mies "lankeaa ansaani". ;) Päin vastoin, minähän saan mitä haluan, en siis ole vailla suhdetta vaan pientä hauskaa säpinää tällä hetkellä elämässä. Tietenkin jos ajattelee sen miehen naisen asemaa niin ei se mukava ole, mutta miksi mies sitten katselee muita sillä silmällä, jos oma nainen on "se Oikea"...? En itse ehkä ottaisi miestä suoraan toiselta naiselta, siis juuri vampata itselle seurusteluun, enemmin vain pikku hauskan pitoon. Joskus olen kuulemma kavereille sanonut että "voisin olla se toinen nainen mutta en sen miehen ensimmäinen", tarkottaen sellasta "salarakas" meininkiä.. ;D
Kysele häneltä vaikka juhannuksen vietto suunnitelmia ja pyydä vaikka terassille loman alun kunniaksi, lupaat tarjota bissen. Rohkeesti vain! :) Ja just hyvä syy ja tilanne tuollanen törmäys kohtaus aloittaa juttelu, kunhan pysäytät miehen oikeasti ettei juokse ohi. :D
Ihastuneena oleminen on vaan niin ihanaa. Se tunne kun toisen näkee on joskus niin raastavaa mutta se jännitys samalla ihan älytöntä, et meinaa pakahtua. ;)
 
Saku
Työpaikalleni tuli muualta Suomesta naimaton nainen. Jonkin ajan kuluttua hän sanoi, että edellisellä paikkakunnalla hänellä oli paljon tuttuja. Hän oli ollut mm. lastenvehtina. Sanoin, että sehän järjestyy. Meille oli 3 lasta eikä vakinaista lastenvahtia.
Se oli meille kuin lahja taivaasta. Hän oli meillä usein lastenvahtina.
Kerran kun olimme olleet tanssimassa, vaimoni ehdotti yöllä, että menisin lastenvahdin viereen.
Menin ja hyväilimme ja molemmat tykkäsivät. Emme naineet. Vaimoa kiinnosti, mitä olimme tehneet. Jätin oven vähän auki, jotta vaimoni voisi halutessaan tulla kuuntelemaan, mitä teimme.
Seuraavalla kerralla naimme. Tätä jatkui seuraavat 10 vuotta.
Töissä tämä suhde ei häirinnyt mitenkään. Tiukoissa tilanteissa työpaikalla vedimme aina samaa köyttä.
Pari vuotta seksisuhteen alkamisen jälkeen vaihdomme molemmat työpaikkaa, mutta lastenvahti/seksisuhde jatkui. Lasten kasvettua tarve lastenvahtiin väheni ja niin väheni myös seksisuhde. Hän muutti toiselle paikkakunnalle. Nykyään olemme hyviä ystäviä eikä seksiä ole ollut enää vuosiin. Varsinkin vaimoni ja lastenvahtimme ovat hyvät ystävät nykyään. Menneistä seksisessioista keskustelennykyään vain vaimoni kanssa.
 
vierailija
Meille oli tosiaan ollut jo pidempään hieman jännitystä ilmassa, mutta kumpikaan ei ollut uskaltanut tehdä aloitetta. Kemiat synkkas hyvin yhteen ja pientä vihjailua oli molemmin puolin jutuissa. Sinä iltana sitten oltiin baarissa,(ihan vaan muutamalla rohkaisevalla) ja jutusteltiin niitä näitä ja Metropolin "paljasta mutta älä paljastu" -palstan kysymykset oli hyvä tapa tutustua toiseen lähemmin seksin saloista. Löyty yllättäen sama fantasian aihekin! Siirryttiin hänen asuntoonsa ja aloitettiin räsypokka "kivi-paperi-sakset" pelillä. Hävisin ja riisuin lähes kaiken ja siitä se sitten lähti kun hän kaappasi minut... Aaah, Ihanaa....
 

Yhteistyössä