Tekis niin mieli soittaa ja valittaa mainoksesta, joka laitettiin meidän laatikkoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
jossa lukee about kissankokoisin kirjaimin, että EI MAINOKSIA.

Mikä siinä on, että jotkut kuvittelevat että tämä heidän firmansa on niin ihana, että varmasti me halutaan asioida siellä ja ettei heidän mainostaan lasketa mainoksekis?

Tekis mieli soittaa tähän puljuun (joku pikkuputiikki) ja kertoa, että tätä kautta en ainakaan ko. liikkeessä asioi.

Ja ei, ei se tosiaan maata kaada jos tulee joku mainos mun laatikkooni, mutta kun tämä ei ole ensimmäinen, eikä toinen, eikä valitettavasti myöskään viimeinen. Säästä tässä sitten luontoa, kun tyhmät mainostajat ei ymmärrä postilaatikkoon kirjoitettua tekstiä.

Kannattaakon soittaa. :)

Eivät jakele niitä itse, vaan ovat todennäköisesti palkanneet jonkun jakamaan ne niiden puolesta. Meillä tuli myös mainoksia, vaikka on asiallinen kyltti luukussa, että ei mainoksia eikä ilmaisjakeluja kiitos. Mutta otin sitten tehtäväkseni kysyä tässä tapauksessa Tokmannilta, kuka heidän jakelunsa hoitaa ja kävi ilmi, että kyseessä oli Itellan uus postinjakaja, jolla oli ilmeisesti lukuvaikeuksia.

Ei se tuohon yhteen valitukseen vielä loppunut, tein uuden. Mutta lopulta sain postilta pahoittelut asiasta ja siihen loppui se. =)

[QUOTE="vieras";22557808]eli se teidän lehti menee lukemattomana roskiin joka tapauksessa. Tosi luontoa säästävää :D[/QUOTE]

Mutta suoraan sanottuna minä en tahdo itselleni sitä ylimäärästä rumbaa, että lähden viemään nuo lehdet tuonne keräyspisteeseen. Siis kun niitä tulee ihan noista maksetuistakin ihan riittävästi, ei tarttee meinoksia päälle (ja kun niitä tuleeeeeee).

Meilläkin on laatikossa lappu ja hyvin on toiminut paria pizzafirmaa lukuunottamatta. Periaatepäätös on, että niiltä firmoilta emme pizzaa hanki (tosin meidän pizzankulutus on kyllä muutenkin aika minimissä). Ei kuitenkaan niin usein lappuja tule, että jaksaisin valittaa. Jos niitä tulisi jatkuvasti, saattaisin hyvinkin soittaa.

Et voi tietää, kuka sen on jakanut. Ne ei ehkä ole postin kautta jaettu edes. Tottumaton jakaja ei kerkeä nähdä sitä ei mainoksia lappua, jos on kiire.

Mä olen mun teinien apuna jakanut mainoksia, eikä niitä ei mainoksia -ilmoituksia aina todellakaan huomaa. No kissankokoiset kirjaimet huomaa, jos ne ovat laatikon etureunassa, mutta laatikon välikannessa tai päällä olevat isotkin kirjaimet jää joskus huomaamatta, varsinkin näin talvella. Pieniä ilmoituksia en minä näe pimeällä ollenkaan.

[QUOTE="niin";22558131]Mä olen mun teinien apuna jakanut mainoksia, eikä niitä ei mainoksia -ilmoituksia aina todellakaan huomaa. No kissankokoiset kirjaimet huomaa, jos ne ovat laatikon etureunassa, mutta laatikon välikannessa tai päällä olevat isotkin kirjaimet jää joskus huomaamatta, varsinkin näin talvella. Pieniä ilmoituksia en minä näe pimeällä ollenkaan.[/QUOTE]

Meillä laatikot on asennettu siten, että kansi on ikäänkuin etureinana ja teksti on siinä, joten sitä ei voi olla näkemättä.

Koitin soittaa sinne putiikkiin, mutta ne eivät vastannet. Koitan myöhemmin uudelleen.

Yhteistyössä