Tekisi mieli jo puuttua asiaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis asiahan ei mulle kuulu, mutta tekisi jo mieli siihen jotenkin puuttua. Siskon mies tekee jatkuvasti siskolle fritsuja kaulaan ja jopa kasvoihin. Mun mielestä se on jotenkin niin vastenmielisen näköistä, että aikuisella ihmisellä on paikat järsittynä. Siskolle olen asiasta kyllä maininnut, mutta koska asiaan ei ole tullut muutosta, tekisi mieli sanoa sille miehelle pari valittua sanaa. Miksi aikuinen ihminen tekee toiselle tuollaisia merkkejä? Voiko olla, että mustasukkaisuuksissan merkkailee?

Minkä ikäisiä ovat? Jos aivan aikuisia ja muuten päätösvaltaisia omista toimistaa, niin ei kait sille mitään maha. Saattasin ite kyllä nauraa tollaselle pariskunnalle ja pari vitsikästä heittoa varmaan irtois joka kerta kun tollasta näkisin...

Joo, ite en haluaisi näyttää suttuiselta horatsulta. Ja fritsut antavat sellaisen vaikutelman. Suosittelen, että ostat vihjeenä jonkun peitepuikon tosiaan =D Eihän se sinällään sinun asiasi ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Luultavasti siskosi niitä itse kerjää siltä mieheltä.

Valitettavasti asia ei varmaankaan ole näin, koska siskon puheiden mukaan avioliitossa on moni asia pahasti pielessä.

Ei tarkota, että seksi silti olisi pielessä.

Valitettavasti asia ei varmaankaan ole näin, koska siskon puheiden mukaan avioliitossa on moni asia pahasti pielessä.

On kuulemma sekin ja todella pahasti :( Niin pahasti, että en halua edes kirjoittaa tänne, mitä joutuu kärsimään.

On kuulemma sekin ja todella pahasti :( Niin pahasti, että en halua edes kirjoittaa tänne, mitä joutuu kärsimään.

Eikö sun siskos vois lähteä sieltä sen miehen luota? Jos on semmosta, että todella seksissä pakotetaan johonkin, niin semmoista ei pidä kattella.

Alkuperäinen kirjoittaja via:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
kyl määki imasen sillo tällön ukolle fritsun kaulaan..so what

Luitko sä tän ketjun alusta asti?

niin? vois varmaan alusta asti selventää onko asiaan jtn muuta huomioon otettavaa. siihen en tiedä mitä tehdä jos liitossa muita ongelmia. itse en puuttus asiaan,luulisin et sisko osaa avautua ja pyytää apua

niin? vois varmaan alusta asti selventää onko asiaan jtn muuta huomioon otettavaa. siihen en tiedä mitä tehdä jos liitossa muita ongelmia. itse en puuttus asiaan,luulisin et sisko osaa avautua ja pyytää apua

Näitä kulissien takaisia perhehelvettejä on tässä maassa ihan liikaa, ja osaksi sen takia, kun kukaan ei halua nähdä mitään eikä kuulla mitään, eikä ainakaan puuttua mihinkään. Jonka sitä elämää täytyy elämää, on hyvin vaikea päästä irtautumaan ja hakea itse apua.

Itse asiassa mulle tuli vasta alotuksen jälkeen mieleen noita muita juttuja, joista sisko on joskus maininnut. Sen takia alotuksessa ei oo kaikkia huomioon otettavia asioita.