H
hh
Vieras
eli tilanne on se että olen opiskelija ja jäljellä on puolen vuoden harjoittelu työelämässä. ensimmäinen mahdollisuus harjoitteluun olisi kevät 2010, jolloin lapsi 1v, mutta tuntuisi pahalta viedä noin pieni hoitoon. Toinen mahdollisuus olisi EHKÄ syksy 2010, jolloin lapsi olisi 1v9kk. Viimeinen mahdollisuus olisi kevät 2011, jolloin lapsi olisi 2-vuotias, eli ainakin valmiimpi päivähoitoon kuin 1-vuotiaana.
Pitäisikö unohtaa "järjen ääni" (tarve valmistua) ja suosiolla odotella tuonne kevääseen 2011 asti? tuntuu jo nyt pahalta sydämessä jos valitsisin sen aiemman harjoittelun, mutta toisaalta mies raukka joutuu paahtamaan niska limassa kun minulla ei ole työpaikkaa. Mies tosin on valmis maksamaan elämisen siihen asti että valmistun.
Pitäisikö unohtaa "järjen ääni" (tarve valmistua) ja suosiolla odotella tuonne kevääseen 2011 asti? tuntuu jo nyt pahalta sydämessä jos valitsisin sen aiemman harjoittelun, mutta toisaalta mies raukka joutuu paahtamaan niska limassa kun minulla ei ole työpaikkaa. Mies tosin on valmis maksamaan elämisen siihen asti että valmistun.