Hae Anna.fi-sivustolta

Tempur-tyynystä

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Jännitysniskasta kärsivä, 02.07.2008.

1. Tempuriin tottuminen vei vähintään viikon-pari. Luovutitko liian aikaisin? Minun tempurini oli välillä pois käytösä, mutta palasin siihen taas, sillä tavallisella tyynyllä jännitysniska- ja päänsäryt kävivät joka-aamuisiksi. Nytr ne taas häipyivät parin ensimmäisen tempur-yön jälkeen.

Tempuriin on saatavilla myös sellaisia ohuita pehmustetyynyjä, jotka tekevät tyynystä enemmän tavanomaisen tuntuisen ja pehmeämmän pään alla.

2. Temp Vierailija

Sain lahjaksi Tempurin Original-tyynyn ja M-kokoa. Huomasin, että tyyny oli minulle aivan liian korkea. Oli siis epämukava nukkua :( Tyyny tuntui kyllä tukevalta ja olisin toivonut, että se olisi ollut kokoa S.

3. Tyyny Vierailija

Kyllä itse ainakin ihastuin Tempur tyynyyn, itselläni käytössä Original mallin m-koko. Nukkuma-asento tuntuu paremmalta eikä yöllä tule pyörittyä niin paljon. Tottuminen tosin voi viedä useammankin päivän, joten ei kannata heti hylätä tyynyä. Netistäkin niitä saa nykyään tilattua Kuntopiste.com - Kunnon nettikauppa.

4. minea. Vierailija

Minulla on Tempurin Millennium-tyyny, eli se muotoiltu versio, jossa niskan alle tuleva etuosa on korkeampi kuin takaosa ja niskan keskiosa on muotoiltu matalammaksi kuin reunat. Tämä tyyny on tarkoitettu ihmiselle, joka nukkuu sekä selällään että kyljellään. Oma tyynyni on S-kokoa, miehelläni on M-kokoinen.

Minusta tyyny on ollut aivan erinomainen. Nukun sen kanssa paljon levollisemmin kuin vanhalla tyynylläni ja niska tuntuu aamuisin rentoutuneelle. Aiemmin minulla on ollut Familonin Princess -tyyny ja Jyskistä ostettu Tempur-kopio. Jyskin lämmön vaikutuksesta muotoutuva tyyny on minulle liian korkea ja aivan liian kova. Tempur on ihana.

Ehdottomasti kannattaa käydä hankkimassa tyyny asiantuntevalta myyjältä eikä ainakaan alkaa mistään netistä tilaamaan. Oikeankokoisen ja -mallisen tyynyn saa vain sovittamalla ja asiantuntija osaa katsoa milloin niska on suorassa jne. Myös patjan materiaali vaikuttaa siihen miten korkean tyynyn tarvitsee. Ja liian matalaan tyynyyn voi aina lisätä vaikkapa sentin paksuisen superlonin, liian korkealle on vaikea tehdä mitään.

5. vieras Vierailija

... ainakin joiltakin fysioterapialaitoiksilta. Itselläni oli koekäytössä Leppävaaran fysiotiimistä kaksi tyynyä joista toinen oli tempur. Terapeuttini siellä suositteli että hankin kunnon sängyn ja tyynyn jkun on noita selkä ja niskavaivoja.

6. Tyyny Vierailija

Edellä mainittu on siis Kuntopiste.com verkkokaupan kauppiaan oma kokemus asiasta. Tempur tyynyt ovat tosiaan tilattavissa verkkokaupastamme Kuntopiste.com - Liikunta, hyvinvointi & vapaa-aika. Kaikki tilattavissa olevat tyynyt löytyvät varastosta ja toimitetaan 1-2 arkipäivän kuluessa.

Terveisin
    Kuntopiste.com

7. neitinapalmi Vierailija

Tempur on menettänyt patenttinsa ja muutenkin sen teknologia on vanhentunut. Uudet muiden mallit pvat geeli+foam tai kasviperäistä materiaalia, joka palautuu 5s muotoonsa ja hengittää. Lisäksi tempur on öljynjalostetuote ja siitä erittyy 61 kemikaalia hengityselimistöön. Että siten

8. vierailija Vierailija

Jos on väärä koko niin mee vaihtaa sopivaan. Kyllä neuvottelemalla saa vaihdettua ainakin tempurin omissa liikkeissä. Ja ne ei myy väärää kokoa mutta lahjoissa on toi riski.siksi lahjakortit on hyviä lahjoja kun saa itse valita sopivan.

9. vierailija Vierailija

Olipas fake news viesti: 1. Tempuria ei ole patentoitu koskaan. Alkuperäistä materiaalia on jatkuvasti kehitettyyhä paremmksi, resepti on salainen eikä halpajäljitelmät ole aidon veroisia olenkaan 2. tempur hengittää - muuten sillä syntyisi makuuhaavoja ja tempuria kun juuri käytetään ehkäisemään makuuhaavoja 3. Geelit hikoiluttaa 4. Tempurista ei erity mitään haitallista ja siitä on haittaaine tutkimus todisteena joka on esitettävä sairaalamyynnissä - tempuria on varsinkin sairaaloiden leikkausosastoilla patjoina ja asentotukisarjoina koska ne mahdollistavat esteettömän verenkierron eikä niillä sunny painehaavoja (makuuhaavoja). Terveydenhoidon ammattilaiset suositteevat tempuria. Että siten.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri