Hola, mä olen matkustanut paljon, ja vastailin ap:lle sillä silmällä, että hän haluaa talvella kanarialle (lämpöä ). Koko kanaria on turistien valloittama, mutta puerto de la cruzin pohjana on kuitenkin oikea vanha satamakaupunki, joka yhä näkyy siellä. Ei siis ole alunperin tehty vain turisteille.
Me oltiin tammikuussa, oli oikein kiva sää, joka päivä yli +20, muutamana päivänä liinakin kuuma, eli reilusti yli +25 (oltiin vauvan kanssa). Ei satanut kertaakaan, välillä taivaalle ajelehti tummat pilvet, mutta yhtä vauhdilla ajelehtivat myös pois.
Jos haluaa talvella matkustaa jonnekin lämpimään, niin kanaria on lähin. Toisaalta punaisenmeren rannikko (egypti). Sekin on niitä hotellikaupunkeja täynnä, kulttuuri ja historia haettava kauempaa. Toki egypti on yksi hienoimmista kohteista, joissa mä olen käynyt (tosin kairossa asuttiin).
Jos taas on varaa valita ajassa ja paikassa, niin kanaria on kyllä viimeisimpiä kohteita mihin itse menisin, etenkin jos EI ole lapset mukana. Eli miehen kanssa kaksin menisin melkein mihin tahansa muualle.