S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

En kestä näitä
Maitohyllyssä huomasin juuri Prismassa "munankaltainen tuote" -purkin. Siis mitä hittoa. Jos et halua syödä kananmunia, miksi ihneessä haluaisi munankaltaista vaahtoa vetää???
Ilmeisesti sinulla(kaan) ei kuitenkaan ole sen vertaa mielikuvitusta, että kekisisit tuotteelle jonkun ihan oman nimen.En ole vegaani. En edes kasvissyöjä. Mutta jopa minä tiedän, että esim. leipominen on usein helpompaa, jos kananmunat pystyy korvaamaan jollain ”munankaltaisella”, joka sitoo taikinaa (tai ruokaa) samanlailla.
En minä ainakaan jätä lihaa tai kananmunia syömättä sen vuoksi, että ne ällöttäisivät. Minä teen sen siksi, että oma hiilijalanjälkeni olisi huomattavasti pienempi ja olisin ekologisesti järkevämpi.Ilmeisesti sinulla(kaan) ei kuitenkaan ole sen vertaa mielikuvitusta, että kekisisit tuotteelle jonkun ihan oman nimen.
Jos joku ei halua syödä lihaa/munia/kalaa, niin luulisi yhtälailla ällöttävän "lihan/munan jne kaltainen" tuote.
Miksei tuolle kananmunan korvikkeelle ole keksitty jotain kunnon, todenmukaisempaa nimeä, sen sijaan, että ratsastetaan kananmunalla?
Ilmeisesti sinulla(kaan) ei kuitenkaan ole sen vertaa mielikuvitusta, että kekisisit tuotteelle jonkun ihan oman nimen.
Jos joku ei halua syödä lihaa/munia/kalaa, niin luulisi yhtälailla ällöttävän "lihan/munan jne kaltainen" tuote.
Miksei tuolle kananmunan korvikkeelle ole keksitty jotain kunnon, todenmukaisempaa nimeä, sen sijaan, että ratsastetaan kananmunalla?
No sitä, että jos minä haluan syödä hyvän pihvin, en osta jotain "lihankaltaista pahvia" vaan kunnon lihaa.No varmaan ihan käytännönsyistä. Että tuote on helpompi löytää. Mä oon kasvissyöjä ja ei mua haittaa, että kasvisnakeista puhutaan nakkeina. Se on vaan se tuotteen muoto. Esim. Quornin ”lihapullat” taas on nimeltään ”Swedish style balls”. Että mitä?
Ei niin.Tämä ei ole mikään *itun ruokaketju
Voisko sitä munankaltaista tuotetta käyttää myös ne ketkä ei ihan oikeasti pysty munaa syömään allergian vuoksi? Eikä vain eettisistä syistä ja tällä nimellä helpommin löytyy kaupasta.... Ihan vaan tuli mieleen....No sitä, että jos minä haluan syödä hyvän pihvin, en osta jotain "lihankaltaista pahvia" vaan kunnon lihaa.
Jotenkin tyhmältä se väkisin vaikuttaa, kun joku ei voi sitten millään syödä munia, mutta helposti vetelee "munankaltaista" tuotetta.
No toki voi.Voisko sitä munankaltaista tuotetta käyttää myös ne ketkä ei ihan oikeasti pysty munaa syömään allergian vuoksi? Eikä vain eettisistä syistä ja tällä nimellä helpommin löytyy kaupasta.... Ihan vaan tuli mieleen....
Tai väkisin väännetään kasviksia pekoniksi. Kun se ei ole pekonia!En kestä näitä
Maitohyllyssä huomasin juuri Prismassa "munankaltainen tuote" -purkin. Siis mitä hittoa. Jos et halua syödä kananmunia, miksi ihneessä haluaisi munankaltaista vaahtoa vetää???
Samat sanat! Kai se kohta kerrotaan.....Ooh. Kuka nainen nyt haluaisi munan*kaltaista* tuotetta..
Sori tää taitaa olla *itun ketju
Paitsi mä oon utelias ja haluisin tietää mitä Espanjassa tapahtui ?! Jännää.