Terkkuja yölenkiltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bannitar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bannitar

Vieras
Oli mahtavaa antaa mennä pikkupakkasessa, yön pimeydessä. Nyt väsyttää, mutta jospa sitä jaksaisi lukaista vähän lehteä mielen virkistykseksi.

Vai jäänköhän minä taas tänne palstalle norkoilemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Oli mahtavaa antaa mennä pikkupakkasessa, yön pimeydessä. Nyt väsyttää, mutta jospa sitä jaksaisi lukaista vähän lehteä mielen virkistykseksi.

Vai jäänköhän minä taas tänne palstalle norkoilemaan?

Jäät *varma tieto*

Yksin ulkona pimeessä :o sä oot hullu...
Mä en uskaltais...
Sillon kun olin raskaana ja yöllä jouduin käymään pissillä alakerrassa, herätin miehen aina mukaan...en uskaltanu mennä yksin :ashamed:

Musta olis ihana lähteä yöllä lenkille, mutta en uskalla kun pelkään sitä mitä pimeässä ei näe. Mieleen tulee kaikenmaailman kauhukuvat karhuista, raiskaajista tai sitten ihan vaan siitä, että kaadun ja leviän siihen paikkaan.

Ääääh, minä en halua jäädä palstakoukkuun. Täällä on oikeastaan ihan kiva naputella menemään, mutta kun aina olisi tekemättömiä töitä ja lukemattomia lehtiä jne. jne.

Kait pitäisi mennä nukkumaankin edes joskus ajoissa, kun kerran tuo vauvakin nukkuu.

Ääääh, minä en halua jäädä palstakoukkuun. Täällä on oikeastaan ihan kiva naputella menemään, mutta kun aina olisi tekemättömiä töitä ja lukemattomia lehtiä jne. jne.

Kait pitäisi mennä nukkumaankin edes joskus ajoissa, kun kerran tuo vauvakin nukkuu.

Nukkumaan siitä! On muutakin elämää kuin palsta!

(ai, onko muka tosiaan)

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Yksin ulkona pimeessä :o sä oot hullu...
Mä en uskaltais...
Sillon kun olin raskaana ja yöllä jouduin käymään pissillä alakerrassa, herätin miehen aina mukaan...en uskaltanu mennä yksin :ashamed:

:laugh: :laugh: ei saa nauraa mut repesin täysin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Yölenkit syysilmassa on ihania. Kohta lähden koiran kanssa :)

Muitakin "hulluja" on siis! Mutta kyllä minua joskus on pelottanut tuolla myöhään päästellessä ja onpa joskus joku autokin lähtenyt seurailemaan.

Muitakin "hulluja" on siis! Mutta kyllä minua joskus on pelottanut tuolla myöhään päästellessä ja onpa joskus joku autokin lähtenyt seurailemaan.

No hui..! Mä en oo ainakaan huomannut mitään ihme hiippareita tähän mennessä. Koirasta ei kylläkään ois mitään apua, se säikkyy yöllä jokaista risahdusta ja käy maahan makaamaan ja tuijottamaan, jos tuolla joku sattuu liikkumaan samaan aikaan.

No hui..! Mä en oo ainakaan huomannut mitään ihme hiippareita tähän mennessä. Koirasta ei kylläkään ois mitään apua, se säikkyy yöllä jokaista risahdusta ja käy maahan makaamaan ja tuijottamaan, jos tuolla joku sattuu liikkumaan samaan aikaan.

Meillä taas koira nousee takajaloilleen ja alkaa hirveän shown. Rotukin on sellanen tappajarotu että...siis eiku shetlanninlammaskoira :whistle:

Yhteistyössä