Teroista..

  • Viestiketjun aloittaja Ninnu
  • Ensimmäinen viesti
tuplat
Minulla Terot määrättiin tasaamaan kuukautiskierto, heitteli 25-55 päivään. Samaan vaivaan määrätty myös monella tuttavalla. Määrännyt lääkäri kuitenkin sanoi että auttaisivat raskaaksi tulossa, minkä jatkossa seuraavat lääkärit yksi toisensa jälkeen kielsivät, ja nämä olivat jo erikoislääkäreitä. Siinä tapauksessa että sinulta irtoaa munasolu joka kuukausi on tietysti helpompi laskea ovulaation aika kun saat Teroilla säännöllisen kierron.
 
Kastehelmi
Eivät terot sinänsä auta raskautumiseen, mutta jos niillä elimistö tajuaa tehtävänsä ja kierto säännöllistyy, niin sittenhän niistä on apua. Mulla oli ainakin aluksi 10 pillerivuoden jälkeen kierto hieman hukassa. Teroilla munasarjat heräsivät ja kierto on asettunut uomiinsa.
 
Manta
Mulla kanssa Teroluteilla yritettiin alottaa normaali kuukautiskierto monen pillerivuoden jälkeen. yhdet menkat kyllä tuli niitten avulla, mutta ei sit enää enempää. Tulin nimittäin sit raskaaks! :))
 
Dooris
Mulle lääkäri määräsiu teroja kun kaavinnan jälkeen oli jatkuvaa tuhruvuotoa. Kierto tasottui ja toka satsin syönnini jälkeen ei kuukautisia kuulunut, tärppi oli sattunut!
 

Yhteistyössä