Terojen käyttäjille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MintCandy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MintCandy

Jäsen
23.11.2008
67
0
6
Aiheuttaako terot teille alavatsakipuja? Melko koviakin, sellaisia repiviä? Lisäksi painontunnetta? Selkäsärkyäkin on ja maha on muutenkin todella turvoksissa. Onko nämä tavallisia oireita vai eikö terot sovi mulle? Vai kuuluuko niiden aiheuttaa tällaista kun elimistö alkaa vihdoin toimia? Syön näitä vasta ensimmäistä kierto ja nyt on menossa kp 22. Kp 16 aloitin terot ja lopetan kp 25. Nämä oireet alkoivat kp 18.

Raskauteen en usko, koska lääkärin mukaan on paha PCO enkä ovuloi ilman clomeja. Kohdun limakalvo oli lisäksi niin olematon (siksi syön teroja pari kierto ensin ennen kuin otan clomit lisäksi), että vaikka ovuloisinkin, niin alkio ei voisi kiinnittyä.

Kiitos teille jos jaksatte kertoa kokemuksia!

Löysinkin googlella tietoa asiasta :D Ilmeisesti terojen haittavaikutuksia ovat alavatsakivut, pahoinvointi, rintojen arkuus ja väsymys. Taitaa olla ihan normaalia nuo minunkin kivut. Sillä vaan tänne kirjoitin asiasta, että jos joku muukin ihmettelee oireita :wave:

Miule tekivät lähinnä hirveistä hirveimmät menkkakivut. Niin kovat et meinas lähtee jalat alta! Lisäks vaikutti tuonne ajukoppaan samalla lailla kun muutkin hormonihäröt: raivareita! Muita oireita en huomannut.. turvotusta saattaa tulla milloin tahansa niin en voi yhdistää varmuudella teroihin! Nuo em. kylläkin, koska toistuivat joka kierrossa jossa niitä popsin! Varokaa :attn:

mutta pakko kertoa, jos vaikka saisin luotua jollekin epätoivoiselle vähän uskoa lisää :hug:

Minulla on myös pco ja toivoa raskautua joitain prosentteja.. Ensimmäistä yritettiin 1,5 vuotta apuna Terolutit. Ovuloin 10mg terojen kanssa aina noin kierron 7 päivä.. eli tosi aikaisin. Tulin raskaaksi ja saimme ihanan pojan. Ehkäisyä emme aloittaneet, tulkoon seuraava kun on tullakseen =) Ja tuleehan se.. Nyt olen viikolla 14 ja rapiat ja lasten ikäeroksi tulee n. 1v ja 8kk. Meille on suotu jo kaksi raskautta niillä surkeilla "raskautumisprosenteilla" Uskon että itselläni oli raskauden onnistumisessa suuri vaikutus myös asian "unohtamisella" vaikka se niin vaikeaa onkin. Kakkosta todellakin teimme.. Käytössä oli ovistestit ja allakat :laugh: Homma alkoi käydä jo hermojen päälle ja päätimme antaa asian olla jonkin aikaa. Hommasin jopa e-pillerit.. Kaapissa ovat edelleen, niitä ei sitten tarvinnutkaan aloittaa kun yllätykseksi raskauduin :heart: Nyt jälkimmäisellä kerralla odotin aluksi jopa kaksosia, toinen vaan meni heti alussa kesken, mutta toinen vauveli polskuttaa edelleen.. Ohittakaahan kohtalotoverit sujuvasti ne lääkärien kertomat prosentit ja luottakaa vaan omaan kroppaanne. Ei ne sisuskalut välttämättä olekaan niin sekundaa ja mulla on kyllä parastaennenpäiväkin jo käsillä, mutta silti.. jo kahdesti..

Ja sivuvaikutuksista.. Olen kärsinyt joka kierrosta kunnon raskausoireista, jotka terot ovat saaneet aikaan.. 10:n päivän migreeni oli ihan 100% varmuudella, olen yrjönnyt ja palellut jne.. kaikki vaan teroista..Ei auttanut vaikka söin 1,5 vuotta putkeen..oireet vaan tulivat..

Tjaa-a Itse aloitin tikuttamaan jo kp 5:n hujakoilla ja lopettelin joskus 16-17.. Ikinä ei näkynyt mitään haamua kummempaa, joten en kyllä osaa neuvoa mitään oikeaa tapaa. Ajattelin vaan että jos joskus edes näkyis jotain :whistle: Eihän noi niin kalliita ole ainakaan mammaksi.fi:llä joten ihan surutta hassasin niitä.. Joku kyllä näillä palstoilla jutteli että parempia ja luotettavimpiakin on olemassa, mutta niiden nimeä en ikävä kyllä nyt muista.

Mulla on sellainen käsitys, ihan mutu-tuntumalla että terot säännöllistävät kiertoa.. jos sulla on tapana ovuloida puolessa välissä niin tekisit niin terojenkin kanssa.. Ja auttavathan ne myös kiinnittymisessä, joten jos olet jo ovuloinut niin niistä vois olla hyötyä tuossa toisessa hommassa. Peukut vaan pystyyn :D

Yhteistyössä