Terolut-kuuri ja ovulaatio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hän tahtoo vauvan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hän tahtoo vauvan

Vieras
Söin siis nyt viikon terolut-kuurin, koska täti on kadonnut jonnekin pitkälle lomalle. Mulla ei oo näkynyt kuukautisia melkein viiteen kuukauteen.

Ovulaatiotestejä oon tehnyt aina silloin tällöin ja tyylipuhtaita negoja olleet kaikki..

Eilen sitten tein ja tuli selkeä plussa. Voiko johtua ihan vain tuosta terolut-kuurista ja olla niin sanotusti väärä plussa vai voisiko olla että nyt vihdoin oli oikea ovulaatio ja mahdollisuus tulla raskaaksi?

Seksiä ollaan harrasteltu säännöllisesti ja kovasti pikkukakkosta toivomme.

Nyt olen sitten elätellyt eilisen ja tämän päivän toiveita, josko voisinkin olla raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Mun käsittääkseni Terolut ei voi aiheuttaa vääriä positiivia testejä. Eli kyllä onnittelen :D

Ah voi ihanaa! Tärppäisipä nyt kerrasta ja olisi sitten ensi keväänä pieni vauva taas sylissä tuhisemassa. :) <3

Mut terothan onniinku siihen, et kuukautiset alkas? Nehän alotetaan normaalikierrossa vasta loppupuolella ovulaation jälkeen, jos käytetään kierron säännöllistämiseen. Lieköhän tässä nyt kuitenkaan mahdollisuutta siihen, että kierron loppuvaihe tuon ovulaation (jos se se oli) jälkeen ois riittävän pitkä, kun ne terot kuitenkin käynnistää sen uuden kierron. Tai sitten olet jo raskaana, ovistestihän näyttää myös raskauden =)

Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:
Mut terothan onniinku siihen, et kuukautiset alkas? Nehän alotetaan normaalikierrossa vasta loppupuolella ovulaation jälkeen, jos käytetään kierron säännöllistämiseen. Lieköhän tässä nyt kuitenkaan mahdollisuutta siihen, että kierron loppuvaihe tuon ovulaation (jos se se oli) jälkeen ois riittävän pitkä, kun ne terot kuitenkin käynnistää sen uuden kierron. Tai sitten olet jo raskaana, ovistestihän näyttää myös raskauden =)

Nyt jos sit olisinkin kuin ihmeen kaupalla raskaana niin voiko se mennä noiden terojen takia kesken?

Ai kauhee mitä huolta yks lääkekuuri voi aiheuttaa vauvakuumeiselle...:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:

Nyt jos sit olisinkin kuin ihmeen kaupalla raskaana niin voiko se mennä noiden terojen takia kesken?

Ai kauhee mitä huolta yks lääkekuuri voi aiheuttaa vauvakuumeiselle...:D

Ei ne terot kyllä kesken sitä laita, jos keltarauhanen toimii normaalisti.

Osaako kukaan sanoa, että saako esim. neuvolasta keltarauhashormoni reseptin ja miten helposti sellanen kirjotetaan? Me ollaan esikoisen syntymän(-08) jälkeen koitettu saada pikku kakkosta, mutta tuloksetta... Esikoistakin yritimme melko pitkään, ennen kuin testi näytti plussaa ja nyt olisi jo korkea aika saada toinen...
Tiedän, että mulla on ylipainoa(mutta tunnen monta ylipainoista ketä on raskautunut helposti JA laihdutan koko ajan!) mikä saattaa vaikuttaa, mutta mulla on myös todella epäsäännöllinen kuukautiskierto mikä haittaa myös. Olen muutaman kaverin kanssa puhunut, että me halutaan pikku kakkonen ja pari on mulle sanonu että mun kannattais pyytää neuvolasta keltarauhashormoni resepti.
Olen nyt kovasti miettiny tota ja ajattelin kysäistä täältä josko joku tietäis tulee raskaaks jne. mä tahtoisin tietää KAIKEN mitä vaan osaatte kertoo keltarauhashormonin käytöstä! :)

Erittäin ISO kiitos jo valmiiksi kaikille jotka osaavat auttaa!!! :)

Olen nyt kovasti miettiny tota ja ajattelin kysäistä täältä josko joku tietäis miten helposti tulee raskaaks jne. mä tahtoisin tietää KAIKEN mitä vaan osaatte kertoo keltarauhashormonin käytöstä! :)

Erittäin ISO kiitos jo valmiiksi kaikille jotka osaavat auttaa!!! :)[/quote]

Oli pakko korjata kirjotusvirhe :D

Yhteistyössä