Terolut-kuurista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarah80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sarah80

Vieras
Terve!

Ollaan yritetty vauvaa liki puolitoista vuotta. Lääkäri epäilee kuukautiskiertohäiriötä suljettuaan perussairauksia pois.

Yhden 10 päivän terolut-kuurin söin, nyt olen odottanut menkkoja alkavaksi useamman päivän. Aikaisemmin kierto heitellyt 21-46 kp. Pitäisikö kuukautisten alkaa heti kuurin loputtua?

Nyt on meneillään kp31 ja toista päivää tulee hieman pinkihtävää valkovuotoa. Hyvin haaleaa. En ole testannut. Odotan menkkojen alkavan parin päivän sisään..

Onko tämä ihan normaalia? Kokemuksia teroluteista?

Kannattaa tehdä testi. Yleensä kai kuukautisten pitäisi tulla viikon sisällä kuurin loppumisesta. Itselläni on aina tullut menkat 3 päivää viimeisen tabletin jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sarah80:
Pessimisti ei ikinä pety. On kuitenkin aika omituista, että yhden kierron aikana jo tärppäisi. Tässä ollaan kuitenkin niin kauan jo yritetty.
Tekaisepa testi kuitenkin varmuuden vuoksi. Pidän peukkuja!!

Voit hyvinkin olla raskaana. Mulla alkoi vuoto aina neljä päivää keltarauhashormonipillerien syömisen jälkeen, sitä edelsi aina julmetun kova päänsärky kun hormonitasoni aina romahti.

Kiitos vastauksista. Testin aika huomenna tai ylihuomenna. Tuskin kuitenkaan tärppää. Kierto kun on aina ollut niin epäsäännöllinen. Ilmoitan miten kävi, sitten testin jälkeen.

Kalenterista kun katsoin: viimeisen terolut-pillerin olen ottanut viime keskiviikkona 18.7. Rinnat törkeän kipeät. Huonosti olen saanut unta muutamana viime yönä..

Alkuperäinen kirjoittaja Sarah80:
Kalenterista kun katsoin: viimeisen terolut-pillerin olen ottanut viime keskiviikkona 18.7. Rinnat törkeän kipeät. Huonosti olen saanut unta muutamana viime yönä..
Kyllä sä kuule raskaana olet, voisinpa melkein jo onnitella.

Siis nyt meneillään tarkistuslaskun jälkeen kp 30. Lääkäri ohjeisti syömään pillereitä kp 15-24. Odotin alkavan kp 28. Eli ei tässä nyt vielä myöhässä olla. =D Uusi asia ja paljon kysymyksiä mitä jäi lääkäriltä kysymättä.

mä kun aikoinaan niitä söin ni alussa saatto mennä puoltoista viikkoakin ennenkuin menkat alko viimesestä pilleristä,en nyt vielä hihkuis sitä että oot raskaana,oota vielä jonkun aikaa ja sit testailet

Yhteistyössä