terolutin käyttäjiä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -ms
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

-ms

Vieras
Moikka!!

Löytyisiköhän täältä terolutin käyttäjiä?

Mulle itselleni määrättiin kesän lopulla teroluteja säännöllistämään kiertoa. Söin niitä silloin kolme kiertoa ja kuukautiset tulivat niin kuin pitikin. Vaan kun kuuri loppui ei näkynyt kuukautisiakaan.... Sain uuden reseptin teroluteja, joilla kuukautiset viime kuussa. Nyt aloitin pari päivää sitten (kp 15) taas terolutien ottamisen, niin kuin piti. Mutta, nyt kun on meneillään kp 18 alkoikin jo kuukautisvuoto!!

Nyt olen ihmeissäni, mistä moinen johtuu?! Ja mitenkäs mun nyt pitäis toimia loppujen pillereiden kanssa? Otanko normaalisti vai jätänkö väliin???

Onko jollain kokemusta/tietoa asiasta? Ottaisin mielelläni kommentteja vastaan....

Alkuperäinen kirjoittaja -ms:
Moikka!!

Löytyisiköhän täältä terolutin käyttäjiä?

Mulle itselleni määrättiin kesän lopulla teroluteja säännöllistämään kiertoa. Söin niitä silloin kolme kiertoa ja kuukautiset tulivat niin kuin pitikin. Vaan kun kuuri loppui ei näkynyt kuukautisiakaan.... Sain uuden reseptin teroluteja, joilla kuukautiset viime kuussa. Nyt aloitin pari päivää sitten (kp 15) taas terolutien ottamisen, niin kuin piti. Mutta, nyt kun on meneillään kp 18 alkoikin jo kuukautisvuoto!!

Nyt olen ihmeissäni, mistä moinen johtuu?! Ja mitenkäs mun nyt pitäis toimia loppujen pillereiden kanssa? Otanko normaalisti vai jätänkö väliin???

Onko jollain kokemusta/tietoa asiasta? Ottaisin mielelläni kommentteja vastaan....

samalla tavalla, että menkat tulee teroluttien kanssa. Ja ilman niitä saattaa mennä montakin kuukautta, ettei tulekaan. Mulla menkat alkanu parissa kierrossa jo kp 22. En tiiä mistä johtuu. Viimeks tuli vaan rusehtavaa ja aikas niukasti.

Hei,

Mulla kokeiltiin Teroluteja kanssa pidentämään suht lyhyttä kiertoani ja söin niitä vain yhden kierron, koska menkat alkoi ennenkuin otin viimeistä Teroa. Vaihdettiin samantien Primoluteihin, hiukan voimakkaamppiin tabuihin ja nyt tulee menkat 2-3 päivää Primojen lopettamisen jälkeen. Gyne sanoi, että kaikille ei "riitä" Terot. Sinuna söisin kuurin loppuun, menkoista huolimatta. Ota sitten yhteyttä lääkäriisi jatkon osalta.

Mutta, tota noin...

söitkö silloinkin kun menkat alkoi kp 22 ne kaikki kymmenen pilleriä? siis mulle ainakin määrätty otettavaks kp 15-25, mutta menkkojen alkaessahan muuttuu kp 1...

huh huh.. olipas hankalasti selitetty!! toivottavasti ymmärsit...

inhottaa kun on pakko syödä pillerei, mutt silti heittelee miten sattuu... :-/

katsos, täällä oli joku samoihn aikoihin.. Kiitos vastauksista!!!

Jeps, niin mä jotenkin arvelinkin. pitää ens viikolla kuitenkin ottaa lääkäriin yhteyttä ni voin samalla kysellä jatkost....

Lopetin viimeks terot siihen kun vuoto alko. Sitä edellisillä kerroilla olen syöny kuurin loppuun eli 15-24 päivinä. Nyt mulla menos kp 20. Saas nähä kui nyt tulee.

Jostain kuulin, et jollekin lääkäri oli sanonut että lopettaa kuuri siihen kun vuoto alkaa. Mulla on ihmeen lyhyeks kierrot kyl jääny nyt parissa kierrossa. En tiiä pitäskö sit oottaa yks oma kierto ja sit taas alottaa.