terot ja ovis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iina

Vieras
sain terot tasaamaan pitkiä kiertoja. teroja napsin kp15-24. nyt sitten heräsikin kysymys, että kuinka mahdollisen oviksen käy? olen kahdessa viime kierrossa tikuttanut oviksen kp24 ja kp22. kun aloitan terot kp15, jääkö ovis tässä kierrossa tulematta? vai tuleeko ovis mahdollisesti tulloin kp22-24 ja vuoto tulee kuitenkin jo kp28-30 vai venyykö kierto oviksen mukaisesti?

Olipas sekava selitys. toivottavasti joku osaa vastata.

Ihan samaa mietin täällä! Mulla kans ovis aika myöhään tai luomusti siis kierto n. 32 päivää, mut terojen kanssa n.27, joten aika lyhyeksi jää tuo ovis-menkka-aika.Toivottavasti joku osaa neuvoa!

Minulle ainakin sanottiin, että mikäli terot aloittaa ennenkuin ovulaatio tapahtuu, ovulaatio jää kierrossa pois kokonaan. Keltarauhashormoni estää ovulaation.

Voin olla väärässä.

Jos noin on, et terot estää oviksen, ni pitäskö ne alottaa havaitun oviksen jälkeen eikä kp 15 tms? Miksei tästä ole lääkärit kertoneet? Mulle sanottiin, ettei ne vaikuta ovikseen mitenkään! Höh! Onko muilla tietoa?

samaa täälläkin mietin. terot pitäisi aloittaa tänään (kp15) ja ovista ei ole vielä ollut. nippailua vatsassa ja lisääntyneet limat eli todennäköisesti ovis tulossa. nyt sitten mietinkin, että aloitanko tänään terot lekurin ohjeen mukaan vai jäänkö vielä odottaa ovista??? jos kierron saisi lyhyemmäksi, ei sillä ole kauheesti merkitystä vaikka yksi ovis menee sivu suun, mutta käykö näin myös seuraavissa kierrossa. eli valitsenko kolmeksi seuraavaksi kuuksi pitkän kierrot ja oviksen vai lyhyemmän kierron ilman ovista. sekavaa sepustusta....

Yhteistyössä