Olen nyt pudottanut painoani Slanka-soppa-ja pirtelökuurilla 10 kg. Ylipainoa on vielä se toiset 10 kg, mutta nyt haluan opetella sen terveellisen, hyvän syömisen opit ja siihen tarvitsen teidän apuanne! Mitä ja mihin aikaan päivästä syötte? Syökö koko perhe samaa vai laitatteko itsellenne eri ruuat? Ylipaino on kertynyt mulla ihan huomaamatta 10 vuoden ajalta, sitä ennen söin ihan samoja ruokia, mutta en ehtinyt syömään niitä niin paljon
.
Olen ollut hölmö ja kuilottanut työpäivän yhdellä puuropussilla ja voileivällä. se on kostautunut työpäivän jälkeen kaiken hyvän ja lihottavan napostelulla päivällisaikaan saakka, jolloin oon vetänyt kuvun aivan täyteen ja illalla taas napostellut...ja herkkuja joka päivä :ashamed:.
Joten laittakaapa semmoisia terveellisiä ruokapäiväkirjoja näkyville, toki epäterveellisetkin saa näkyä, mutta mitään hyötyä niistä ei tähän nyt ole, epäterveelliset tavat jo osaan
. Ja toki tunnen ne terveelliset tuotteet, mutta miten niitä sovellan arjessa, niin onkin asia erikseen...
Olen ollut hölmö ja kuilottanut työpäivän yhdellä puuropussilla ja voileivällä. se on kostautunut työpäivän jälkeen kaiken hyvän ja lihottavan napostelulla päivällisaikaan saakka, jolloin oon vetänyt kuvun aivan täyteen ja illalla taas napostellut...ja herkkuja joka päivä :ashamed:.
Joten laittakaapa semmoisia terveellisiä ruokapäiväkirjoja näkyville, toki epäterveellisetkin saa näkyä, mutta mitään hyötyä niistä ei tähän nyt ole, epäterveelliset tavat jo osaan