Täällä sitä taas ollaan.Minulla tilanne seuraava:4 lasta ja ikääkin jo 38v.alkuvuodesta tuulimunaraskaus,minkä jälkeen mies kävi vasektomiassa ja ehkäsynä oli kumi ja ihan peräti 3 kertaa!!
Viime viikolla plussasin sitten,mikä oli todellakin yllätysten yllätys!Seuraavana päivänä alkoi verinen tuhruttelu ja yhtenä yönä verta tuli erittäin runsaasti,joten varasin yksityiseltä ajan tarkistaakseni että kohtu on tyhjentynyt.
Ultra oli eilen ja tulos: elävä sikiö,liikkuu,sydän sykkii,lapsivettä normaalisti,sikiön koko vastaa viikkoja 9+5 !!!!!!!
Meinasin pudota siittä pritsiltä!
eli mulla on ollut kahet menkat ja silti olen ollut raskaana!Ikuna ennen ole noin käynyt!
Nyt mielialat sitten vaihteleekin laidasta laitaan ja samalla huoli nostaa päätään,että onkohan siellä nyt ihan oikeesti kaikki hyvin,koska aikasemmissa raskauksissa näin ei ole käynyt sekä etten ole kovin terveellisesti elellyt,lomareissullakin tuli otettua alkoa reippaasti tietämättä että olen raskaan!!
Samalla jaksan ihmetellä koko raskautta,minkä piti olla mahdotonta..huhhuh!
Kai tämä sitten haluaa niin kovasti tähän maailmaan,tiedä tuota sitten!
Kyllä tämä on niin ironista,kun en aikasemmin ole mitenkään helposti tullut tosiaan raskaaksi ja nyt oli mies steriloitu,kumit käytössä.Ihan kuin elämä taas näyttäisi minulle pitkää nenää minulle minun nk.suunnitelmille!!
Pelottaa toisaalta myös se,että tämä menee sitten myöhemmin kesken tmv.
Miten tuossa joitakin viikkoja ihmettelin kuinka olen alkanut lihomaan etc.mutte pienessä mielessäkään käynyt raskaus mielessä!
Anteeksi sekava teksti,niin on sekava mielikin!!
Ultra oli eilen ja tulos: elävä sikiö,liikkuu,sydän sykkii,lapsivettä normaalisti,sikiön koko vastaa viikkoja 9+5 !!!!!!!
Meinasin pudota siittä pritsiltä!
Nyt mielialat sitten vaihteleekin laidasta laitaan ja samalla huoli nostaa päätään,että onkohan siellä nyt ihan oikeesti kaikki hyvin,koska aikasemmissa raskauksissa näin ei ole käynyt sekä etten ole kovin terveellisesti elellyt,lomareissullakin tuli otettua alkoa reippaasti tietämättä että olen raskaan!!
Samalla jaksan ihmetellä koko raskautta,minkä piti olla mahdotonta..huhhuh!
Kai tämä sitten haluaa niin kovasti tähän maailmaan,tiedä tuota sitten!
Kyllä tämä on niin ironista,kun en aikasemmin ole mitenkään helposti tullut tosiaan raskaaksi ja nyt oli mies steriloitu,kumit käytössä.Ihan kuin elämä taas näyttäisi minulle pitkää nenää minulle minun nk.suunnitelmille!!
Pelottaa toisaalta myös se,että tämä menee sitten myöhemmin kesken tmv.
Miten tuossa joitakin viikkoja ihmettelin kuinka olen alkanut lihomaan etc.mutte pienessä mielessäkään käynyt raskaus mielessä!
Anteeksi sekava teksti,niin on sekava mielikin!!