Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Ihanan tunnelmallista. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Wau!! Mä vastailen sulle huomenissa meiliin. Niitä kuvia kun katselin, niin yhtään ei tehnyt mieli lähteä, yhtään ei tehnyt mieli lähteä, yhtään ei......![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Wau!! Mä vastailen sulle huomenissa meiliin. Niitä kuvia kun katselin, niin yhtään ei tehnyt mieli lähteä, yhtään ei tehnyt mieli lähteä, yhtään ei......![]()
Laitan lisaa tulemaan huomenna. Tanne voi tulla aina kylaan, open doors :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Wau!! Mä vastailen sulle huomenissa meiliin. Niitä kuvia kun katselin, niin yhtään ei tehnyt mieli lähteä, yhtään ei tehnyt mieli lähteä, yhtään ei......![]()
koskiko kutsu vain keittistä vai saako muutkin tulla? Mutta taitaa tämän tulevan talven matkat vaihteeksi vähäisemmäksi jäädä..... Älä siis pelkää että heti olisin ovikelloasi soittamassa
Mutta oikesti tekisi mieli pitkästä aikaa käydä tuollakin kulmalla maapalloa
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Jahka saan Väli-Amerikan projektin alta pois, niin ehkä sitä voisi taas poiketa Aasiassa vaihteeksi...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Wau!! Mä vastailen sulle huomenissa meiliin. Niitä kuvia kun katselin, niin yhtään ei tehnyt mieli lähteä, yhtään ei tehnyt mieli lähteä, yhtään ei......![]()
koskiko kutsu vain keittistä vai saako muutkin tulla? Mutta taitaa tämän tulevan talven matkat vaihteeksi vähäisemmäksi jäädä..... Älä siis pelkää että heti olisin ovikelloasi soittamassa
Mutta oikesti tekisi mieli pitkästä aikaa käydä tuollakin kulmalla maapalloa
Tietysti koskee sinuakin .Laitan vahan viestia ja lisaa kuvia huomenna tulemaan.
Ensi kuussa on tulossa ensimmaiset vieraat, sitten onkin vapaata helmikuuhun asti :wave: