tervettä?

  • Viestiketjun aloittaja millamarika
  • Ensimmäinen viesti
just
Alkuperäinen kirjoittaja Näin se vaan menee;11562090:
Samaa mieltä ainokaisen kanssa. Myös tuo onnistuvan miehen seuraaja tekee hallaa, vaikka yrittääkin fanaattisesti puolustella (tietämättä ilmeisesti edes mistä ja mitä puolustaa).
Tuo sun lällättelys vaan pahentaa omaa tilannettasi. Samoin pahentaa tuo jatkuva muuntelu. Typeryydellä et mitään voita, mutta kun fiksu et osaa olla, niin häviät aina etkä tule koskaan pääsemään eroon siitä, että ärsytät ihmisiä. Tahallinen ärsyttäminen taas saa vanhojen juttujen seuraajat liikkeelle.
Sä oot kyllä sellainen nalkuttaja, että onneksi tavataan vain virtuaalimaailmassa, vaikka on tämäkin yhtä kärsimystä. Oikein tyyppiesimerkki. Et nähtävästi tajua, että onnistuva mies harmittelee, miten hänen kirjoitustaan on tulkittu ja käytetään; hän on asian ulkopuolella, mutta sinä olet koko sielusi voimin syyttämässä, arvostelemassa, vihaamassa häntä. Onnistuva mies on valovuoden edellä teitä; hän ei näiden kaikkien asiattomuuksienkaan jälkeen ole sanallakaan loukannut teitä. Uskomaton mies, mettäsian hermot. En yhtään ihmettelisi, jos joku mies on vetänyt sua turpaan.
 
K. Westerlund
Onnistuva Mies, ei nyt millään pahalla mutta kyllä sun nyt jo täytyy tajuta itsekin, että jos menet nettiin kirjoittamaan että sait erektion lapsen ollessa sylissäsi, niin kyllä se herättää tunteita.
Vaikka sinulla olisi asperger, et voi olla tajuamatta tätä asiaa.

Mun mielestä tekeydyt nyt tässä joksikin nettikiusaamisen uhriksi, vaikka itse olet keittänyt koko sopan itsellesi. Mieti nyt vähän omaa nettikäyttäytymistäsi jatkossa. Ja jos tuntuu liian pahalta, muista sekin, että nettiin ei ole kenenkään pakko kirjoittaa mitään. Se on ihan vapaaehtoista. Jos päätät kirjoittaa näin voimakkaita tunteita herättävistä asioista, ole valmis myös ottamaan vastaan seuraukset. Ihan turhaan nyt itket uhrina tässä.
Sinun itsesi vuoksi toivon, että kirjoituksesi oli provo tai vain jotain hämärää fantasiaa. Totuutta asiasta tuskin koskaan saadaan selville.

Kirjoituksesi on ystävällisen ja asiallisen sävyinen, mutta asiaa sivusta seuranneena haluan kommentoida muutamaa esittämääsi näkemystä.

Ensinnäkin ei voi olettaa, että jonkun tietyn kirjoittajan pitäisi tai edes mitenkään voisi edellyttää kantavan vastuun lukijoiden reaktioista. Niistä vastaavat aina lukijat itse, kuten näiden reaktioiden aiheuttamista käyttäytymiskuvioistaankin.

Toisaalta Onnistuva mies ei "tekeydy nettikiusaamisen uhriksi". Hän on sitä selvästi, mutta ei tietääkseni ole tästä itse kirjoittanut, vaan asia on nostettu esille muiden - ainakin minun - taholtani. Hän on aikoinaan kirjoittanut jotakin, mikä on saanut osan lukijoista vahvasti reagoimaan. Ongelmaksi asia on noussut sen johdosta, että tätä samaa kirjoitusta ja jotakin siihen liittyvää kommentointia vähän väliä nostetaan muiden (huom!) toimesta esille siellä, missä Onnistuva mies sen jälkeen on keskusteluihin osallistunut.

Tämä silloinen asia ei siis ole jumiutunut Onnistuvan miehen ajatusmaailmaan, vaan sitä jauhavat ja sillä herkuttelevat täällä selvästi ihan muut tahot. Tämän mainitun lausunnon kautta on pyritty leimaamaan kaikki, mitä Onnistuva mies on, kirjoittaa ja edustaa, ja tahallisesti sen kautta vaikutettu hänen osallistumiseensa täällä keskustelussa, ja vihdoin pyritty savustamaan hänet täältä ulos juuri tekohurskaalla toteamalla, ettei "kenenkään ole pakko kirjoittaa mitään".

Tällainen käytös täyttää mielestäni selvästi kiusaamisen kriteerit.

Onnistuva mies on kyllä kirjoittanut puheena olevan ja paljon lainatun tekstin itse, mutta "sopan siitä on keittänyt" muut tahot.

On eri asia, jos kirjoitus herättää tunteita ja siitä seuraa aikansa väittelyä, kommentointeja ja keskustelua ja SITTEN PÄÄSTÄÄN SIITÄ YLI, puolin ja toisin, tai jos ryhmä lukijoita ripustautuu tietyn tai tiettyjen lausuntojen perusteella jonkun erillisen kirjoittajan kannoille, ja vuodesta toiseen yhtä mittaa palaavat muistuttamaan tästä menneestä jutusta, tekevät sen perusteella kirjoittajasta luonneanalyysin ja jopa diagnosoivat tai muuten leimaavat hänet sen pohjalta ja omien tunnepohjaisten tulkintojensa - mahdollisesti jopa omien ahdistustensa - ja mielikuviensa kautta.

Ensin mainittu on ymmärrettävää ja hyvälle keskustelulle luonteenomaista, jälkimmäinen selvästi patologista eli sairaalloista käyttäytymistä.

Ja mitä tulee totuuteen tässä asiassa, se on ihan vain Onnistuvan miehen ja hänen lähipiirinsä asia. jos joku täällä kuvittelee tekevänsä hyvän palveluksen ihmiskunnalle juostessaan toisten perässä riekkumassa ja osoittelemassa, en voi olla kuin pahoillani hänen puolestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Hmmmm...
Ja mitä tulee totuuteen tässä asiassa, se on ihan vain Onnistuvan miehen ja hänen lähipiirinsä asia.

Olet väärässä. Sellainen toiminta lapsen kanssa mikä johtaa seksuaalisen tyydytyksen aikaansaamiseksi, on lasten hyväksikäyttämistä, eikä missään nimessä kenenkään oma asia. Tuskinpa on vaimolleen tai sukulaismiehelleen asiasta kertonut? Jos olisi oma asiansa, ei siitä olisi jollain seksipalstalla kirjoittanut, eli kyllä tässä on vastuu kirjoittajalla, ei lukijalla. Onnistuva mies minun(kin) mielestäni vääntää ja kääntää asiaa ja siitä mielellään kirjoittelee (voisi olla myös kirjoittamatta). Jos sylissä olisi tapahtumahetkellä ollut hänen vaimonsa, niin asia olisi ihan fine, vaikka siitä kirjoittelisi seksipalstalla, mutta nyt kyseessä oli lapsi, et vaan jostain syystä halua myöntää eroa. Hmmm. paitsi jos lapsella oli toppi, niin sittenhän se olikin vanhempien tai lapsen oma vika...
 
Viimeksi muokattu:
Hmmmm...
Sä oot kyllä sellainen nalkuttaja, että onneksi tavataan vain virtuaalimaailmassa, vaikka on tämäkin yhtä kärsimystä. Oikein tyyppiesimerkki. Et nähtävästi tajua, että onnistuva mies harmittelee, miten hänen kirjoitustaan on tulkittu ja käytetään; hän on asian ulkopuolella, mutta sinä olet koko sielusi voimin syyttämässä, arvostelemassa, vihaamassa häntä. Onnistuva mies on valovuoden edellä teitä; hän ei näiden kaikkien asiattomuuksienkaan jälkeen ole sanallakaan loukannut teitä. Uskomaton mies, mettäsian hermot. En yhtään ihmettelisi, jos joku mies on vetänyt sua turpaan.

Sinussa on paljon tukahdutettua raivoa. Voisit päästää nuo aivopierusi jollekin kallonkutistajalle. Mutta ei se mitään, ei mua haittaa. Jotenkin ymmärrän suo: et voi ajella mopolla moottoritiellä, jos ymmärrät mitä tarkoitan? Ehkä paremmin putoaa vanhat kliseet: kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa, olet veitsilaatikon ainut lusikka.
 
Viimeksi muokattu:
K. Westerlund
Olet väärässä. Sellainen toiminta lapsen kanssa mikä johtaa seksuaalisen tyydytyksen aikaansaamiseksi, on lasten hyväksikäyttämistä, eikä missään nimessä kenenkään oma asia. Tuskinpa on vaimolleen tai sukulaismiehelleen asiasta kertonut? Jos olisi oma asiansa, ei siitä olisi jollain seksipalstalla kirjoittanut, eli kyllä tässä on vastuu kirjoittajalla, ei lukijalla. Onnistuva mies minun(kin) mielestäni vääntää ja kääntää asiaa ja siitä mielellään kirjoittelee (voisi olla myös kirjoittamatta). Jos sylissä olisi tapahtumahetkellä ollut hänen vaimonsa, niin asia olisi ihan fine, vaikka siitä kirjoittelisi seksipalstalla, mutta nyt kyseessä oli lapsi, et vaan jostain syystä halua myöntää eroa. Hmmm. paitsi jos lapsella oli toppi, niin sittenhän se olikin vanhempien tai lapsen oma vika...

"Se vaan nyt kerta kaikkiaan mitenkään ei sovi,
että lapsen kanssa keinuessaan kalu seisovi.
Sellaiselle on tietenkin pantava ankara 'stoppi'
-ellei lapsella yllään oo herttainen toppi."

Niinpä.

Puhumme taas eri asiasta. Ymmärrän, että käyttämäni sanavalikoiman "se on hänen ja lähipiirinsä asia" voi niin halutessaan tulkita, että tarkoittaisin "lasten hyväksikäytön" kuuluvan vain heille. Mutta tarkoitin "asialla" tässä puheena ollutta TOTUUTTA, eli tarkoitin että vain Onnistuva mies ja mahdolliset tilanteen tai tilanteiden osalliset voivat tietää, mikä on todellisuus näiden erektiojuttujen takana. Kaikille muille se on vain luetun pohjalta muodostettu henkilökohtainen kuvitelma.

Jotkut täällä ovat näiden kirjoitusten perusteella nyt varmoja siitä, että ne todistavat kirjoittajan todellisen luonteen ja taipumuksen, ja pitävät missionaan julistaa tätä näkemystä pitkin palstaa. Voin kuvitella tämän näkemyksen taustalla olevan uskomuksen, että peniksen pystyyn nouseminen on aina ja taatusti seksuaalisen kiihottuneisuuden aiheuttamaa. Voin myös ymmärtää, että tällaisen asian kirjoittaminen seksipalstalle on joidenkin mielestä suora vahvistus sille, että asiaan todella liittyisi seksuaalisen mielihyvän etsiminen.

Mutta koska tiedän, että erektio voi tulla mitä kiusallisimmissa tilanteissa täysin henkilön tahtomatta, ja koska ymmärrän, että asiasta keskusteleminen voi johtaa toiseen - myös seksipalstalla, jossa erektiosta puhuminen on sitä paitsi sekä ihan asiallista että myös todennäköistä - sekä vielä liitän siihen kaiken muun, mitä tapauksesta olen havainnut, en todellakaan näe mitään perusteltavaa ja järkevää syytä lähteä tältä pohjalta leimaamaan ihmistä pedofiiliksi tai perverssiksi.

Kuten täällä on jo moneen otteeseen todettu, on ihan selvä syy lähteä hakemaan apua, jos tunnistaa itsessään halun kohdistaa seksuaaliset tarpeensa alaikäisiin. Kun se on sanottu, asia on sitten sitä myöten selvä, eikä minkään maailman jauhaminen ja taivastelu sen jälkeen enää auta asiaa. Enempää ei lukija kerta kaikkiaan voi asialle tällaisessa viitekehyksessä edes tehdä.

Sen jälkeen on lukijoiden uskallettava jättää asia taakseen, ja uskallettava luottaa siihen, että tämän toteamuksen myötä vastuu asiasta on siirtynyt lukijoilta pois.

Jos asia sen jälkeen vielä ahdistaa, on syytä paneutua omaan sielunelämäänsä.

P.S. Mies voi saada erektion myös koiran kanssa peuhatessaan, kantoa kammetessaan, vaikkapa jopa ruokapöydässä istuessaan tai postimerkkejä lajitellessaan. Tämä ei tosin ole seksipalsta, mutta tekeekö tämä lausunto minutkin nyt zoofiiliksi, xylofiiliksi (tai dendrofiiliksi), sitofiiliksi ja timbrofiiliksi? Entä kun kalu nousee pystyyn ihan ilman mitään ulkoista syytä? Onko silloin jo niin pimeä tyyppi, että kyseessä voisi olla nyctofilia (jota myös scotofiliaksi kutustaan)?

Ristiinnaulitsemista odottelemaan jääden (olisiko sitten hierofiliaa tai peräti autassassinofiliaa!), KW
 
Viimeksi muokattu:
just
Sinussa on paljon tukahdutettua raivoa. Voisit päästää nuo aivopierusi jollekin kallonkutistajalle. Mutta ei se mitään, ei mua haittaa. Jotenkin ymmärrän suo: et voi ajella mopolla moottoritiellä, jos ymmärrät mitä tarkoitan? Ehkä paremmin putoaa vanhat kliseet: kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa, olet veitsilaatikon ainut lusikka.
Armeijassa heräsin yölliseen siemensyöksyyn, voit siis alkaa levittämään minusta homoutta, koska olihan siinä yksitoista kaveria viereisissä punkissa. Onko lieventävä asianhaara, että sama tapahtui yläasteella, kun ruotsin ope käveli ohi....
 
Viimeksi muokattu:
Pointit
Jos sylissä olisi tapahtumahetkellä ollut hänen vaimonsa, niin asia olisi ihan fine, vaikka siitä kirjoittelisi seksipalstalla, mutta nyt kyseessä oli lapsi, et vaan jostain syystä halua myöntää eroa. Hmmm. paitsi jos lapsella oli toppi, niin sittenhän se olikin vanhempien tai lapsen oma vika...

Ymmärrän tämän pointin mitä ajetaan takaa. Eikö nämä kaksi miestä ymmärrä? Jos KW:lla ja tuolla toisella miehellä (ap:n mies?) on jokin mainitsemansa fetissi on se heidän oma asiansa. Kun fetismi kohdistuu lapsiin, se ei ole oma asia.

Edellä mainituilla miehillä on ilmeisesti seksiaddiktio. Oikea paikka puhua siitä olisi terapia, ei keskustelupalsta, etenkään seksisellainen!

Taas on jäänyt kiinni joku pervo uimahallissa. Hänkin vähättelee mieltymyksiään ja selittelee asiaa. Näinhän se on aina. Muu ei ota päähän kuin kiinnijääminen.

Ps. Olen ymmärtänyt, että siemensyöksyt ja tahaton erektio on normaali ilmiö buberteetti-iässä, ei kai sentään enää keski-ikäisillä saati eläkeläisillä?
 
Viimeksi muokattu:
just
Ymmärrän tämän pointin mitä ajetaan takaa. Eikö nämä kaksi miestä ymmärrä? Jos KW:lla ja tuolla toisella miehellä (ap:n mies?) on jokin mainitsemansa fetissi on se heidän oma asiansa. Kun fetismi kohdistuu lapsiin, se ei ole oma asia.

Edellä mainituilla miehillä on ilmeisesti seksiaddiktio. Oikea paikka puhua siitä olisi terapia, ei keskustelupalsta, etenkään seksisellainen!

Taas on jäänyt kiinni joku pervo uimahallissa. Hänkin vähättelee mieltymyksiään ja selittelee asiaa. Näinhän se on aina. Muu ei ota päähän kuin kiinnijääminen.

Ps. Olen ymmärtänyt, että siemensyöksyt ja tahaton erektio on normaali ilmiö buberteetti-iässä, ei kai sentään enää keski-ikäisillä saati eläkeläisillä?
En ole ap:n mies. Et itse lainkaan tajua, että sinun paikkasi ei ole keskustelupalstalla, johtuen sinun mielenterveysongelmastasi. Alan jo toivomaan, että sinut moderoidaan täältä pihalle, niin inhottavasti pilaat keskusteluita alkamalla tappelemaan ja vetämään vuosien takaisia asioita ylös päivästä toiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Pointit
En ole ap:n mies. Et itse lainkaan tajua, että sinun paikkasi ei ole keskustelupalstalla, johtuen sinun mielenterveysongelmastasi. Alan jo toivomaan, että sinut moderoidaan täältä pihalle, niin inhottavasti pilaat keskusteluita alkamalla tappelemaan ja vetämään vuosien takaisia asioita ylös päivästä toiseen.

Oho. Mikäs nyt noin kolahti? Mitä kuvittelet minun "vetäneen ylös"? Mielenterveysongelma -aikas kova väite! Kun luet ketjua, niin huomaat olevasi aikamoinen riidanhaastaja.
 
Viimeksi muokattu:
just
Oho. Mikäs nyt noin kolahti? Mitä kuvittelet minun "vetäneen ylös"? Mielenterveysongelma -aikas kova väite! Kun luet ketjua, niin huomaat olevasi aikamoinen riidanhaastaja.
Tulit sitten vain aukomaan päätäsi, etkä haastamaan riitaa. Mikä on pointtisi? Onko tapanasi keskustella alkamalla levittää muista keskustelijoista omaa totuuttasi. Ihan oikeasti, kyllä kai täällä on oikeus puolustautua vai pitäisikö sinunkin aloittama nälviminen vain kuunnella kiltisti päivästä toiseen?
 
Viimeksi muokattu:
Taavetti
Ps. Olen ymmärtänyt, että siemensyöksyt ja tahaton erektio on normaali ilmiö buberteetti-iässä, ei kai sentään enää keski-ikäisillä saati eläkeläisillä?
Tahattomia erektioita kokee jokainen terve mies, olipa hän sitten nuori, keski-ikäinen tai vanhus. Esimerkiksi NPT eli "Morning Glory" on aivan tavallinen ilmiö.
 
Viimeksi muokattu:
Ei nikkiä
Tulit sitten vain aukomaan päätäsi, etkä haastamaan riitaa.
En yhtään ihmettelisi, jos joku mies on vetänyt sua turpaan.

Sulla on ongelmana muut kirjoittajat, et hyväksy muita kuin oman mielipiteesi. Aikamoinen nettiraivopää olet. Olet varmastikin itse sellainen, joka mäiskii muita turpaan... luulet että muut ovat samanlaisia.
 
Viimeksi muokattu:
just
Alkuperäinen kirjoittaja Ei nikkiä;11562439:
Sulla on ongelmana muut kirjoittajat, et hyväksy muita kuin oman mielipiteesi. Aikamoinen nettiraivopää olet. Olet varmastikin itse sellainen, joka mäiskii muita turpaan... luulet että muut ovat samanlaisia.
Aivan oikein, en hyväksy yhden kirjoittajan perässä roikkuvaa mielipuolista ämmää; hän on tehnyt sitä vuosikausia ja nyt saa riittää. En ole koskaan naista lyönyt, mutta en ihmettelisi vaikka joku hörhö tuon ämmän tappaisi.
 
Onnistuva mies.
Valotan vähän KW:lle mitä siinä ketjussa kirjoitettiin, jos nyt oikein muistan.

No kosketuksestahan siinä puhuttiin.
Osa kirjoitta inhottavaa on saada kosketuksia usein ja yllättäen.
Koskettelu tuntuu epämiellyttävältä, jonka jollainlailla ymmärrän, enkä väitä vastaan, että noin olisi.

Itse tietysti hehkutan sitä kuinka kosketus tuntuu hyvälle.
Siis kun minuun kosketaan.

Tästä alkaa aina ensimmäinen väittely, että minä olisin muka lääppimässä kaikki naiset jotka tapaan, mikä ei pidä paikkaansa.
Mutta siitä tykkään, jos nainen lähestyy ja koskettaa, koska se tuottaa hyvänolontunteen.

Sitten on sellainen asia, kun vaikkapa hiuksiin koskettelu tulkitaan seksuaaliseksi häirinnäksi.
Tuon asian olen joutunut oppimaan toisten ihmisten kirjoitusten kautta, ja nyt sen ymmärrän ja hyväksyn.
Luontaisesti tuo ajatus ei ole tullut mieleen.

Siinä ketjussa ajatus jatkui kysymykselläni, onko olemassa ei seksuaalista koskettelua ja erikseen seksuaalinen koskettelu.

Jatkan tästä myöhemmin, koska vaimo pitää päästää välillä koneelle.

Jatkoa.

Minulle on aina ollut selvää, että kosketella voi ilman seksuaalisia tuntemuksia.
Minulle seksuaalisuus tulee vasta, kun kosketellaan tarkoituksenmukaisesti sukuelimiä, tai puheet on sinne viittaavia.
Tahaton kosketus ei sitä ole, vaikka sekin joltakin tuntuu.
Mutta en sillekään mitään voi, kun se ei tunnu inhottavalta.
Valitettavasti se tunne molemmissa tapauksissa samansuuntainen, tunne yläkehossa, selän ja rintakehän alueella.
Sitä en tiedä tunteeko ihmiset yleensä kuten minä.

Silloin halusin kysyä parista ristiriidata jotka ajatuksiini syntyy.
Ristiriita on siis minun ajatuksissa, jolloin olisin voinut tehdä päivityksen, jos olisin saanut joitakin vastauksia kysymyksiini.

Pienten kosketusten tulkinta seksuaaliseski häirinnäksi, on omiin kokemuksiin nähden ristiriidassa.
No näillänäkymin uskon tuohon, mutta eikö muiden pitäisi vastaavasti hyväksyä se, kun minä tunnen toisin.
Toinen tilanne on jossa tunnen toisin, kun kirjoitusten perusteella muut.
Tahaton sukuelimiin koskeminen ei tunnu minusta pahalta, mutta ei myöskään seksuaaliselta.

Ehkä olen sitten erilainen, kun ainoastaan tunnen seksuaalisia tuntemuksia vaimon kanssa.

Minulle se kosketuksen aiheuttama ylävartalon hyvänolontunne on tullut lapsesta lähtien.
Koskettelijoina ollut vanhemmat ja muut sukulaiset sekä jokin vieraskin ihminen.
Joskus olen kysynyt sitäkin, kuuluuko tuo tunne aina seksuaalisuuteen, vaikka minulla ei lapsena ollut hajuakaan seksistä, ja silti se hyvä tunne valtasu mielen.

 
Viimeksi muokattu:
Jankkaajille
Jatkan tästä myöhemmin, koska vaimo pitää päästää välillä koneelle.
En nyt viitsinyt käydä koko ketjua läpi, mutta etkös sinä jo moneen otteeseen ole asioita vääntänyt ja aina erilailla? Kannattaisi varmaan olla enää sotkematta soppaa. Ärsyttää tuo hiton vääntäminen!

Ja SINÄ "just". Jos saa kiihdytettyä itsensä tuollaiseen vihan tilaan, että miettii jonkun ihmisen tappoa, niin ei se tervettä ole. Jos ketjusta pitäisi joku nostaa ylös, jonka kirjoitukset ovat omituisia, sairaita, tai aggressiivisia, niin se ei olisi tuo onnistuva mies, eikä häntä inhoavat muut kirjoittajat, vaan SINÄ.
 
Viimeksi muokattu:
just
En nyt viitsinyt käydä koko ketjua läpi, mutta etkös sinä jo moneen otteeseen ole asioita vääntänyt ja aina erilailla? Kannattaisi varmaan olla enää sotkematta soppaa. Ärsyttää tuo hiton vääntäminen!

Ja SINÄ "just". Jos saa kiihdytettyä itsensä tuollaiseen vihan tilaan, että miettii jonkun ihmisen tappoa, niin ei se tervettä ole. Jos ketjusta pitäisi joku nostaa ylös, jonka kirjoitukset ovat omituisia, sairaita, tai aggressiivisia, niin se ei olisi tuo onnistuva mies, eikä häntä inhoavat muut kirjoittajat, vaan SINÄ.
Olen samaa mieltä. Olen omituinen, sairas ja agressiivinen, jos vain sillä tuo jankkaaminen loppuisi.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
En nyt viitsinyt käydä koko ketjua läpi, mutta etkös sinä jo moneen otteeseen ole asioita vääntänyt ja aina erilailla? Kannattaisi varmaan olla enää sotkematta soppaa. Ärsyttää tuo hiton vääntäminen!

Ja SINÄ "just". Jos saa kiihdytettyä itsensä tuollaiseen vihan tilaan, että miettii jonkun ihmisen tappoa, niin ei se tervettä ole. Jos ketjusta pitäisi joku nostaa ylös, jonka kirjoitukset ovat omituisia, sairaita, tai aggressiivisia, niin se ei olisi tuo onnistuva mies, eikä häntä inhoavat muut kirjoittajat, vaan SINÄ.
Pakkohan minun on yrittää oikaista väärinkäsitykset.

Minulle tuli selväksi jo heti siinä alkuperäisessä kirjoituksessa se, että oikea ajatukseni oli tulkittavissa kunhan ketjun luki kokonaisuudessaan ajatuksella.
Tähän tulkintaan tulin eräästä naishenkilön kirjoituksessa, jossa hän kirjoitti.
Onnistuva mieshän tarkoitti juuri päinvastaista mitä useat muut lukijat väittävät.

Tuo kirjoitus paljasti sen, että asia oli oikein myös luettavissa, ja hyvin riitti minulle.
Mutta näköjään ei ole muille riittänyt, ja sille en voi mitään.

Silti en hyväksy väärää syytöstä, ja siksi joudun ikäänkuin jankkaamaan.

Eilen eräs toimittaja paljasti, mistä tietää onnistuneensa, kun häneltä kysyttiin, saako hän vihapostia ja kriittistä arvostelua.
Häntä ei haitannut tuollainen palaute, koska hän kokee silloin onnistuneensa.

Onkohan minulle käynyt samoin.
 
Viimeksi muokattu:
Ei tarvitse
Pakkohan minun on yrittää oikaista väärinkäsitykset.

Etkös tuolla aiemmin todennut, että alkuperäinen kirjoitus on moderoitu pois. Jos se oli sellainen kuin nyt väität, niin miksi moderointi?

Se on kuule noilla seiskapäivää julkkiksilla Tukiaisilla ym hörhöillä se julkisuuden tarve ja mentaliteetti, että sama mitä puhutaan, kunhan puhutaan. Heillä monella on myös täysin vääristynyt kuva itsestään. Kannattaako oikeasti leikkiä samaa leikkiä, kun et siihen kykene pahoittamatta mieltäsi.

En ymmärrä mitä varten tuo KW lypsää sinua koko ajan jatkamaan. Tutkisi vaikka vaihteeksi tuon "justin" omituisia kommentteja joissa se "näkee" jonkun muun kirjoittajan tappamisen. Muutenkin sen kirjoitukset ovat aikamoista shaissea, tainnut mopo karata pojalla käsistä. Vai onko teillä joku tupu-, hupu-, lupukerho missä ajattelette yhteisillä aivoilla?
 
Viimeksi muokattu:
Ei tarvitse
Tähän tulkintaan tulin eräästä naishenkilön kirjoituksessa, jossa hän kirjoitti.
Onnistuva mieshän tarkoitti juuri päinvastaista mitä useat muut lukijat väittävät.

Tuo kirjoitus paljasti sen, että asia oli oikein myös luettavissa, ja hyvin riitti minulle.
Mutta näköjään ei ole muille riittänyt, ja sille en voi mitään.
.

Vielä jatkan. Jos vain yksi lukija tulkitsee kirjoituksesi niin kuin sinä sen haluat, niin eikö sen pitäisi kertoa jotain? Ainakin sen, ettei sinun kannattaisi pähkäillä kovin monimutkaisia asioita, vaan kirjoittaa selkeästi. Tuli vaan mieleen tuolta 50v palstalta ketju jossa käsiteltiin erästä arkaa aihetta. Siinä ketjussa et tainnut saada edes sitä yhtä samaa mieltä olevaa viestiä, vaan monet loukkaantuivat kirjoituksistasi. Kannattaisi siis myös pitäytyä kokonaan osallistumasta sellaisiin ketjuihin, joissa käsitellään seksuaalisia hyväksikäyttöjä. Sillä onhan se kirjoittajan vastuulla kirjoittaa niin, että ihmiset ymmärtävät lukemansa. Mutta toisaalta olet tässäkin ketjussa kertonut, kuinka tahallasi muuttelet sanojasi, kirjoitat päinvastoin asioita ja hämmennät soppaa, provoilet yms. Ei kannattasi, kun monet kuitenkin kirjoittavat täällä tosimielellä ja tuo sinun käytös on heitä alentavaa. Tulee mieleen jotkut hassuttelevat esikoululaiset "ei vaiskaa" jutuillasi.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Vielä jatkan. Jos vain yksi lukija tulkitsee kirjoituksesi niin kuin sinä sen haluat, niin eikö sen pitäisi kertoa jotain? Ainakin sen, ettei sinun kannattaisi pähkäillä kovin monimutkaisia asioita, vaan kirjoittaa selkeästi. Tuli vaan mieleen tuolta 50v palstalta ketju jossa käsiteltiin erästä arkaa aihetta. Siinä ketjussa et tainnut saada edes sitä yhtä samaa mieltä olevaa viestiä, vaan monet loukkaantuivat kirjoituksistasi. Kannattaisi siis myös pitäytyä kokonaan osallistumasta sellaisiin ketjuihin, joissa käsitellään seksuaalisia hyväksikäyttöjä. Sillä onhan se kirjoittajan vastuulla kirjoittaa niin, että ihmiset ymmärtävät lukemansa. Mutta toisaalta olet tässäkin ketjussa kertonut, kuinka tahallasi muuttelet sanojasi, kirjoitat päinvastoin asioita ja hämmennät soppaa, provoilet yms. Ei kannattasi, kun monet kuitenkin kirjoittavat täällä tosimielellä ja tuo sinun käytös on heitä alentavaa. Tulee mieleen jotkut hassuttelevat esikoululaiset "ei vaiskaa" jutuillasi.
Satuitteko huomaamaan, että edellisen viestini olin osoittanut K.W:lle?
Koska sen osoitin yhdelle kirjoittajalle, niin ei kai muiden tarvitse sitä edes lukea saati sitten loukkaantua.

Minkä minä sille voin, jos omaan matalan provosointi kynnyksen.
Näin homma toimii ja vastauksia tulee.
Minähän pikkuisen olen vaan erimieltä kun muut.
Vähän sanaleikkiä ja tilannekomiikkaa, eikä haittaa vaikka tekstit vaikuttaa esikouluikäisen kirjoittamilta.

Jos en saa yhtään samaamieltä minunkanssani vastausta, niin silloin muutan mielipiteeni, ja niin olemme kaikki samaamieltä.
Mitäs siihen sanotte.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä