TERVEYS: Kohdunkaulaa pistää, jomottaa ja juilii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohtu Kaulanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kohtu Kaulanen

Vieras
Olen hieman huolestunut, kun en tiedä, mitä tämä on. Ehdotuksia? Nyt kuukauden ajan on tuntunut silloin tällöin kumma tunne kohdunkaulan seudulla. Kuukautiset on parhaillaan päällä, ja tuntuu, että oudot tuntemukset tulee nyt tiheämmin. Kävin papassa viimeksi 2 vuotta sitten jälkitarkastuksen yhteydessä. Silloin oli tulos puhdas. Koskaan ei ole papassa löytynyt mitään.

Olen yrittänyt googlettaa näitä outoja tuntemuksia, mutta kehnoin tuloksin. Lähin mitä löysin on sukkapuikkosupistukset, mutta en ole raskaana juuri nyt. Jos mulla olisi tulehdus, pitäisi olla kuumetta, lämpöilyä vähintään, alavatsa ja -selkäkipuja, kutinaa jne. Mutta ei mulla sellaista ole. Vain nämä oudot juilimiset, jotka kestää sekunnin kerrallaan ja menee sitten pois. Ihan kuin tuolla alapäässä olisi jotain ylimääräistä, en tiedä... Pitää varmaan mennä lääkäriin :/

Mulla on ekan synnytksen jälkeen esiintynyt noita kohdunkaulan hetkittäisiä juilimisia aina kuukautisten ja ovulaation aikaan. Silloinhan kohdunkaula hieman avautuu. Papa otettu ja puhdas.

Yhteistyössä