Testaa minkä värinen on aurasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ellida

Aktiivinen jäsen
16.06.2004
3 734
0
36
Taivalkoski
http://plaza.fi/sinkut/testit-ja-kyselyt/minka-varinen-on-aurasi

Minulla oli sininen:

Sininen aura kertoo luovuudesta ja siitä, että sinulla on sisäistä varmuutta. Joskus saatat poiketa jopa perfektionistin poluille, joka voi olla haitaksi. Sinulla on myös hyvät vaistot.

Aurasi on vihreä.

Vihreä aura kertoo tasapainosta ja se on samalla sydämen väri. Se voi myös kertoa tyytymättömyydestä ja muutoshalusta elämään. Persoonaltasi olet ystävällinen.

Onko toisilla ihmisillä sitten jotenkin vahvempi aura kuin toisilla? Mä olen tavannut ihmisiä ketkä sanoo näkevänsä ihmisen auran. Musta tuntuu ett ne näkee vain ihmisen karisman eikä mitään energiakenttiä... :)

Aurasi on punainen.

Punainen aura kertoo sinun olevan aktiivinen ja elinvoimainen henkilö. Se voi osoittaa myös stressiä ja ehkä pahimmassa tapauksessa jopa vihaa. Olet luonteeltasi itsevarma.

Aurasi on sininen.

Sininen aura kertoo luovuudesta ja siitä, että sinulla on sisäistä varmuutta. Joskus saatat poiketa jopa perfektionistin poluille, joka voi olla haitaksi. Sinulla on myös hyvät vaistot.
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Aurasi on vihreä.

Vihreä aura kertoo tasapainosta ja se on samalla sydämen väri. Se voi myös kertoa tyytymättömyydestä ja muutoshalusta elämään. Persoonaltasi olet ystävällinen.

sama täällä.kuvaus sopii hyvin.

Aurasi on vihreä.

eli minä myös

Aurasi on keltainen.

Keltainen aura kertoo henkilökohtaisesta voimasta ja siitä, että sinulla on sinulla on taipumus älylliseen toimintaan. Joskus se voi kuvata jopa yliaktiivista toimintaa, josta voi olla huonot seuraukset pitkällä tähtäimellä. Olet myös hyvin keskittymiskykyinen

Yhteistyössä