Testasin testasin. Sinkkunainen olen, 3 ehdokasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jokaiselle saman "virren" laitoin. Olen oikeasti ollut ke asti kipeänä, ja nyt siis kokeilin mihin näistä miehistä on. Yks jos toinenkin on laittanut viestiä, ilmoita jos tarvit jotain, autan parhaani mukaan. Laitoin nyt sitten oikein pienen listan mitä tarvisin ja vastaukset oli

herra
a) mulla on niin nyt tuo kylki kipeänä siitä jalkapallosta ja vasta tulin saunasta, en millään jaksa lähteä (hällä matkaa mun luo alle 3km ja siwa 200 metrin päässä).
b)vastaili kaikkea härskejä ensin ja kun kysyin suoraan voisko tuoda, ei vastannut enää mitään.
c) 2 tekstiviestiä, soitti mulle tarvinko vielä jotain muuta ja toi kotiovelle.

Tää oli hieno homma. Itse olen ajatellut että herra a olisi pontentiaalisin. Herra b:n kanssa meillä on vuosien historia takana. Yllätys oli herra c, annan siis tulevaisuudessa aikani hänelle! Hädässä ystävä tunnetaan :)

heh, olipas siinä testi! Oikeasti toi a:n vastaushan on ihan pätevä, jalkapallo hyvä harrastus ja jos saunassa käynyt niin varmaan jo ramasee.. B:llä selvästi suuret puheet, mutta pienet teot. C:n voit sitten jotenkin palkita :D

Aika hyvän testin teit kyllä pakko myöntää.
Ja juu, muistat sitten tämän tapauksen, kun tilanne on toisinpäin eiköstä juu :)
Toivottavasti homma sujuu, tuo on kyllä aika mallikelpoinen ehdokas tuon perusteella :)

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
heh, olipas siinä testi! Oikeasti toi a:n vastaushan on ihan pätevä, jalkapallo hyvä harrastus ja jos saunassa käynyt niin varmaan jo ramasee.. B:llä selvästi suuret puheet, mutta pienet teot. C:n voit sitten jotenkin palkita :D

A:n vastaus mua eniten harmitti, haloo kylki venähtänyt ja ollut viikonlopun sorsametillä muttei voinut mulle käydä kaupassa hakeen muutamaa tavaraa.

B:n vastaus oli jotenkin odotettavissa

C:n vastaus oli täys yllätys, ollaan tavattu vain 3 kertaa :)

Uusimmat

Yhteistyössä