testauksesta taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testing
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testing

Vieras
Näitä kysymyksiä on täällä varmasti ollut paljon mutta kysympä nyt kuitenkin ovulaatio plussa tuli viikko sitten sunnuntaina montako päivää ovisplussan jälkeen mahdollinen plussa VOI näkyä? Tämä ovisplussa siis varmistettu testillä . Jos joku kiltti voisi vastata?:)

vasta kiinnittymisen jälkeen, siihen menee noin 7 päivää joskus jopa 10. Toiset testit (herkimmät eli 10) antaa jo 9-10 päivää ovulaatiosta. Yleensä kuitenkin haamuja rupee näkymään testeissä joskus 12 päivää ovulaatiosta.

Mulla tullut plussa n. viikko oviksen jälkeen pari kertaa. Mutta siis virallisestihan ne sanoo, että pitäis ootella vähintään se 10 vrk, mielummin 14, joillakin ei vielä silloin näy plussana. Tuo hcg.n nousu on niin yksilöllistä ja mulla vain viime raskaudessa huomattiin(verestä) että nousee nopeasti ja kaksosraskauden tasolle, vaikka yhtä vain odotinkin.

Sanoisin et kannattais testailla 13 pvän päästä ovisplussasta, sillä ovis tulee plussan jälkeen kukakuinkin seur. pvänä :) Ei liia hätänen kannata olla, ku tulloo suotta niitä negojakin.. Tuo 13 pvääkin on turhan aikaisin, mut sillo yleensä jo jotain näkyy jos erittäin herkällä testillä testailet. Plussatuulia!+++++ :heart:

se riskihän on jos aikasin testaa,että hedelmöittynyt munasolu vain hipaisee kohdun seinää ja saa tuota hormonia nousemaan,mutta ei kuitenkaan kiinnity, eli tulee ihan alkuvaiheen keskenmeno,jota ei olisi ilman testiä edes huomannut,vaan kuukautiset alkaa vaan normaalisti.
Mutta kyllä mä ymmärrän ap et hinku testata on kova, ite en malttanut odotella :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se riskihän on jos aikasin testaa,että hedelmöittynyt munasolu vain hipaisee kohdun seinää ja saa tuota hormonia nousemaan,mutta ei kuitenkaan kiinnity, eli tulee ihan alkuvaiheen keskenmeno,jota ei olisi ilman testiä edes huomannut,vaan kuukautiset alkaa vaan normaalisti.
Mutta kyllä mä ymmärrän ap et hinku testata on kova, ite en malttanut odotella :D

Juu tiedän yhden keskenmenon kokeneena....eikä sitä kyllä enää uskokaan että plussa tulisi mutta silti vaan täytyy olla malttamaton...:)

Jos en olisi nyt omin silmin nähnyt niin en uskoisi ;) Mutta 7pv ovulaation jälkeen (ja siis ovis todistettu, kun oli aiheutettu irrotuspiikillä) haaleaakin haaleampaa plusaa alkoi tulla ystävällä ja vahvistui siitä viikon aikana hiljalleen! Tosin tässä kyseisessä raskaudessa iso todennäköisyys että on 2-3 vauvelia...

Yhteistyössä