Testi näyttänyt plussan vasta myöhäisessä vaiheessa..?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten lie.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miten lie.

Vieras
Onko niitä, joilla eka testi nega, ja sit ku jo sitä seur kuukautisten pitänyt alkaa, ollutkin plussa, ja viikkoja jo reilusti??
Oireita mul oli jo aiemmin, mut testi nega, nyt plussaa.. Mietin vaan et miten pitkällä :D (ja joo, tiedän et on testejä jotka näyttää viikot ja neuvolas selvii, mut ei tähän hätään.. ;) )





 
Niin niin, mutta tod.näk.siitä edellisestä kierrosta tärpännyt luultua myöhemmin! Jos ei menkkoja tässä välissä ole ollu niin tuskimpa on ollu irronnutta munasoluakaan ja mahd.raskautua!
 
Välissä siis oli jonkinsortin vuoto, mutta tosi pieni eikä kuukautisten veroinen.. Kait se on kuitenkin ollut uus kierto mist on tärpännyt. TOsin, samapa tuo, kunhan on tärpännyt :D
 

Yhteistyössä