M
Miten lie.
Vieras
Onko niitä, joilla eka testi nega, ja sit ku jo sitä seur kuukautisten pitänyt alkaa, ollutkin plussa, ja viikkoja jo reilusti??
Oireita mul oli jo aiemmin, mut testi nega, nyt plussaa.. Mietin vaan et miten pitkällä
(ja joo, tiedän et on testejä jotka näyttää viikot ja neuvolas selvii, mut ei tähän hätään..
)
Oireita mul oli jo aiemmin, mut testi nega, nyt plussaa.. Mietin vaan et miten pitkällä