Teuvo Lomania syytetään törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Osaa ne suomalaisetkin homot!

Teuvo "homo" Lomania vastaan on käräjäoikeudessa nostettu syyte törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Syyte vahvistetaan Ilta-Sanomille Helsingin käräjäoikeudesta. Asiasta kertoi ensimmäisenä Seiska.

Helsingin käräjäoikeuden mukaan asia on tullut vireille 6. heinäkuuta 2018.

Loman, 56 vuotta, on tehnyt töitä julkisuudessa vaate-, trendi- ja sisustussuunnittelijana, kampaajana, mallina ja laulajana. Hän on esiintynyt muun muassa MTV:n Pientä pintaremonttia -ohjelmassa.

Loman on tehnyt töitä myös laulajana. Hänen käsialaansa on muun muassa Helsinki City Boy -hitti.

Minä vain ihmettelen kun tapaukset on ollut vuonna 1999. Voiko noin vanhoista jutuista nostaa vielä meteliä?

Minulle tehtiin pahaa vuonna 1997. Olin alaikäinen.
Kun olin viimein "valmis" puhumaan asiasta vuonna 2018, oli tapaus jo vanhentunut eikä voi kuulemma tehdä mitään.

Minä vain ihmettelen kun tapaukset on ollut vuonna 1999. Voiko noin vanhoista jutuista nostaa vielä meteliä?

Minulle tehtiin pahaa vuonna 1997. Olin alaikäinen.
Kun olin viimein "valmis" puhumaan asiasta vuonna 2018, oli tapaus jo vanhentunut eikä voi kuulemma tehdä mitään.
Koulukiusaamisenkaan ei pitäisi vanhentua. Haittaa elämää vielä 30 vuotta myöhemminkin.

Lapsen törkeän seksuaalisen hyväksikäytön vanhenemisaika on 20 vuotta, koska tuosta voi saada yli kahdeksan vuoden tuomion. Eli viime hetkillä nostettiin syyte. Jos tämä pitää paikkansa, niin meni Lomanista maku kerta heitolla.

Hieman ihmettelin viimehetkellä ilmoitettua rikosta. Lähes 20 vuotta tapahtuneesta ja kyseessä törkeä rikos. Myös median yltiömäinen otsikointi voi päättyä yhtä ikävästi kuin Metsäkedon uutisoinnin. Todetaan syyttömäksi, mutta julkisuus on ehtinyt tuhota maineen. Eli syyllinen tai syytön, toivoisi silti varovaisempaa meteliä. Eihän muutkaan samankaltaisia rikoksia tehneet, Oulu-Helsinki akselilla, saaneet lehteen kuvia sekä kissan korkuisia kirjaimia :confused:

[QUOTE="vierailija
. Eihän muutkaan samankaltaisia rikoksia tehneet, Oulu-Helsinki akselilla, saaneet lehteen kuvia sekä kissan korkuisia kirjaimia :confused:[/QUOTE]
Oisko kuitenkin jotain vaikutusta sillä että ovat jo salissa eivätkä tutkinnassa.

Yhteistyössä