Hae Anna.fi-sivustolta

thai-tytöt

Viestiketju osiossa 'Thaimaa' , käynnistäjänä mustasukkainen, 05.01.2006.

1. mustasukkainen Vierailija

Onko kellään kokemusta siitä, että oma mies haikailee näiden thai-tyttöjen perään lomamatkalla ollessanne? Edellisellä kerralla oleessamme Thaimaassa jo huomasin mieheni olevan todella kiinnostunut heistä, vaikkei sitä suoraan sanonutkaan...En tietysti itse kiellä, etteikö he kauniita olisi.
    Toinen lomareissumme taas häämöttää edessäpäin ja pelkään jo etukäteen mustasukkaisuuttani.
    Vastaavanlaisia kokemuksia?

2. Sori Vierailija

Anteeksi, että kysyn, mutta onko teidän pakko mennä Thaimaahan? Menkää välillä muualle. Kyllä maailmalla löytyy naisillekin silmänruokaa.

3. mustasukkainen Vierailija

Niin, olisi kyllä ehkä fiksumpaa. Harmi vaan että pidän muuten Thaimaasta matkakohteena paljon.

4. tarkka silmä Vierailija

Ne kauniit tytöt ei taidakkaan olla tyttöjä. Aikansa kun seurailet sitä porukkaa niin aika hyvin sieltä tunnistaa ketkä on tyttöjä ja ketkä poikia. Pojat on yleensä todella hyvän näkösiä leikatut nenät ,kauniit pitkät hiukset ja leikattu vähän sielt sun täält. Thaityttö on vähän lyttynaamanen ja vaatimattomampi. Pojat pitää itsestään enemmän huolta. Cabareen transut on sitten ihan omaa kastia.Ainakun ukkos kuolaa jonku perään niin sano vaan et toi on poika sen näkee jo sokeakin tai sit sun ukko on piilo .....

5. Katri Vierailija

Kannattaa varmaan ainakin valita joku rauhallinen kohde jossa ei tule liikaa houkutuksia. Kyllähän tytöt nättejä katseltavia ovat. Uskoisin että meilläkin riitaa ja mustasukkaisuutta tulisi helposti baareissa ja yökerhoissa jos mies on maistellut tarpeeksi joten pysyttelisin kyllä poissa tälläisistä paikoista. Ravintoloissa ja kaupoissa en kyllä ole huomannut mieheni liikaa osoittaneen kiinnostusta, tosin jos joku oikein kaunis ja ystävällinen thai-tyttö sattuu palvelemaan meitä saatamme molemmat todeta että olipas kaunis tyttö. Mutta tosiaan en menisi omastakaan miehestäni takuuseen jos sopivassa humalassa baariin eksyisi.

6. mukana oltu Vierailija

Pitäkää varanne naiset, jos miehesi menee yksin räätälille, kaljalle, parturiin, golfaamaan ..... mihin vaan.
    Takuuvarmasti menee a) beer baariin b)gogo baariin c) kylpylään .... vaihtoehtoja on, voi myös mennä jonkin vakitytön kanssa myös ns. tuntihotelliin.
    Vielä pahempaa, jos miehesi olisi todella ""sairas"" ja kiinnostunut noista ""venttiilin"" omaavista ""tytöistä"".

7. kokenut Vierailija

Mun mies oli
    yxin Phuketissa 2 vuotta sitten niin se tuli päät sekaisin
    kotiin ja toi todella raskaista asioita mukaansa. Nyt olen itse menossa yxin samaan paikkaan.

8. Johnny Walker Vierailija

9. Thaimaassa käy vieraissa lähes jokainen mies, joka sinne eksyy riippumatta siitä, onko vaimo thai vai suomineito.
    Joka tämän kieltää, puhuu paskaa.

10. Rasisti Vierailija

IHANAAAAA !
    Aivan FANTASTISTA !
    Rakastan teitä suominaiset , voi voi voi !!!!
    Kunhan vaan miehenne älyäisivät saman kuin te !
    Naiset siellä (Thaimaassa) ymmärtävät miten miehiä kohdella ja ANSAITSEVAT kaiken heille tulevan hyvän !!
    Voi voi voi kun te olette typeriä kaikessa ""onnessanne"" ja luulette sillä mustasukkaisuudella pitävänne miehenne kotona. NE LÄHTEE TAKUUVARMASTI KUITENKIN !
    Toivokaamme niin.
    Suomalaiset naiset ei ansaitse hyviä miehiään yleensä. Harva on sellainen poikkeus !
    Katsokaas se ""venttiili"" päästää suomessa toisesta reiästä vaan pahaa hajua... :)
    t. Rasisti ( Thaityttöjen äänitorvi ja puolestapuhuja )
    PS ! Miehet - olette löytäneet paratiisinne !

11. Rasisti Vierailija

Vain Thaimaa on oikea kohde.
    Älä lähde mukaan - päästä miehesi vapaaksi karmaisevista kahleistasi. No kyllä hän joskus kuitenkin lähtee ja löytää onnen !

12. Rasisti Vierailija

Jos nyt olet viisas - pidät mölyt mahassa ja annat kaiken huomion miehellesi. Kaiken sexin minkä kropastasi irti saat. Kaikki temput mitkä osaat. Imet miehesi kuivaksi ja hierot lihakset veltoiksi. Kehut hänet onnensa huipulle ja lopetat heti kaiken ruikuttamisen, käskemisen, nipottamisen ja muut paskat mitä täällä mahdollisesti osoitat.
    Peset, silität ja huollat hänen vaatteensa tai jos käytät thai palveluja niin silloin käytät sen ajan miehesi hoivaamiseen ja teet sen kunnolla !
    Huolehdit omasta hygienisyydestäsi , suihkutat pimput ja peset miehesi kunnolla esileikkinä. Pienet pusut sinne ja tänne ja öljyät hänet ennen lopullista tyhjentämistä.
    TEE NYT NIINKUIN RASISTI NEUVOO - PÄIVITTÄIN !!!!
    VOIT SAADA PITÄÄ HÄNET - EHKÄ...

13. Rasisti Vierailija

Joo kuule - mene Sinä Pafokselle ja ota paksua lakua aamusta iltaan.
    Anna miehellesi jumalallinen onni ja päästä hänet kidutuksestasi. Et pysty pitämään miestäsi kuitenkaan. Ota se lakupoika ja tee hänet onnelliseksi - saat mennä - mitä nopeammin sen parempi.
    Huh mikä onni olisi hähdä Sinutkin onnellisena !

14. Rasisti Vierailija

Ihanaa huomata Sinunkin vihaavan Thai tyttöjä.
    Ne lyttynaamaiset - kuten heitä kunnioittavasti nimittelit - on jotain aivan muuta kuin suomaaaalaiset tuulipuku läskihousu lättäpeppu potkanenät roikkuvine lättätisseineen ja hajuineen...
    Suomaaaaalainen ei leikkele itseään muuta kuin armottomassa tuskassaan ranteista kun viimeinenkin ori on maasta lähtenyt !
    Silloin miehesi on lähtenyt jo aikaa sitten.

15. Rasisti Vierailija

Antais miehensä mennä Thaimaahan ja painuis itse Pafokselle lakunekkua kuolaamaan.

16. Rasisti Vierailija

NO SITTEN PUHUTAAN ""PASKAA""
    Kuitenkin TE juuri suomaaaalaiset ajatte miehenne Thai naisten luokse jotka varmasti ottavat meidät vastaan.
    VOI HITTO kun vaan ikinä ei tarttis takaisin tänne tulla.
    On sääli , että tässä on mennyt niin kauan ennekuin tyhmillä miehen aivoillani olen tämän ymmärtänyt.
    Vitutta tämä oma tyhmyys.

17. Rasisti Vierailija

IHANAA !
    AIVAN IHANAA !
    SUPER IHANAA !

aiaiaiaiaiaiaiaiaiai !

18. Rasisti Vierailija

....vain matkan ajan.
    vain tämän matkan ajan.
    ...koskapa naisilla täällä suomaaaassa on tapana uhohtaa ""hyvät tavat"" kohdella miehiään.

19. Huh huh Vierailija

Rasisti, sinä sitä vaan jaksat lörpötellä likkojen kanssa, jos kukaan ei viitsi vastata voit vääntää juttua itsesikin kanssa, olethan aika epeli!

20. äitee Vierailija

Hei rasistiparka, koitahan rauhoittua. Jos et huomannut käyt keskustelua ihan yksin?! Jopa täältä matkalaukusta ei löydy ketään joka haluaa alentua sinun tasollesi joten pliis lopeta jo! Kyllä me kaikki ymmärrämme että sinulla on suuria ongelmia, toivottavasti haet itsellesi pian apua.

21. Reikä Arska Vierailija

Thaitytöillä on maaliman paras pillu.Tosi tiukkaa ja osaavat antaa oikein.Ovat niin kiimaisia että kyllä temmi on ihan ihmeissään.Oikeita nami nami pilluja.....

22. kuolasuu rasisti Vierailija

Joku uskonlahko on jäänyt vaille hurmoshenkistä saarnamiestä.

23. Jannu Vierailija

Mies tässä!
    Sinulla ei ole itsevarmuutta. Olet hukassa teidän parisuhteessa!
    Minä olin avokkini kanssa Thaimaassa ja kävin tyttö baarissa avovaimoni kanssa ja ilman. Kaikki oli hyvin meillä! Kaiki olivat ystävällisiä meitä kohtaan! Jos ei ole ongelmaa niin miksi siitä tarvii tehdä ongelma? Molemmin puoleista! Minun ei tarvinnut ""sählätä"" paikallisten kanssa!
    Johtopäätös!!!? TARVIIKO SINUN MIEHESI??????

En ole professori mutta tiedän että nämä hemmot jotka ovat tuoneet tyttöystävän/vaimon tänne suomeen niin suhde jatkuu pienellä prosentilla! Yhdellä kaverillani on vallan loistava ja ihana Thai vaimo, ei voi kun kehua!
    Ihmisiä hekin vain ovat ongelmineen. Eurooppaa pidetään pariisina ja vaaleaa ihoa kunniotetaan/ihaillaan!

Voi kun kaikki ymmärtäisi sen. Vaimokkeeni tajusi asian 2 vko:n aikana.Kaikki Thaimaalaiset ovat kaikesta tapahtuneesta huolimatta ilosia ja ystävällisiä meitä ""Farangeja"" kohtaan. Varsinkin suomalaisia!

Älkää tytöt olko liian itsekeskeisiä! Ei kaikki Thaitytöt halua teidän miehiä syödä. He haluavat olla myös teidän ystäviä! MIES ON MIES! Pikkaisen alkukantainen ajattelutapa mutta tosi! Olkaa rohkeita ja jutelkaa heidän kanssaan!

Minun rakkaani sai monessa paikassa halauksen kauppojen päätteeksi siitä syystä kun minä osasin hiukan puhua Thai kieltä. Opetelkaa jotakin, rikkoo jään! Kokeilkaa!!!!!!!

HJYVÄÄ MATKJAA!!!

24. Rasisti Vierailija

Hei, vastaan Sinulle ja kaikille....mustasukkaisille..
    (nyt naisille)
    en ole uskonlahkon riivaama mutta uskon tosiasioihin.
    Olen kovasti huolissani kaikista perheiden hajoamisista ja vieraissa käynneistä. Lasten tuskasta elää hajonneen perheen elämää; nähdä turhaan vanhempien riidat.
    Lapset ovat syyttömiä, mutta saavat tuntea seuraukset kuitenkin elämässään..
    Syy on aina jossain kun erotaan, mutta toinen (mies tai nainen) sen kuitenkin sinetöi.
    Kun suomalaiset miehet hakevat ulkomailta seuraa (esim. Thaimaasta ) on se tietenkin usein monen perheen surullinen tarina - ja perhe hajoaa. Lapset kärsii - itkee isää tai ätiä. Ihmettelevät miksi. Eivätkä voi ymmärtää.

Olen onnistunut herättämään tällä palstalla naisten inhoa minua kohtaan. Olen tahallani ärsyttänyt ja yrittänyt siten huomautta kaikille josko olisi jotain tehtävissä, että Suomessa naiset lopettaisivat ajoissa miesten syyllistämisen ja määräilyn.
    Syy inhoon ja katkeruuteen (minua ja Thai naisia kohtaan) ei ole minussa eikä Thai naisissa, vaan heissä (suomalaisissa naisissa) itsessään - ei suinkaan aina - vaan usein. Olen nähnyt kuinka moni mies on löytänyt onnea elämäänsä Thaimaassa. Kumpikin osapuoli (Thai nainen ja Suomalainen mies). Mikään asia ei ole niin yksinketainen , että voisimme tuomita miehiä ainoina syntipukkeina . Tai haukkua Thai tyttöjä huoriksi. Se on tietenkin selvä sanomattakin.
    Ei toista (nyt miestä) voi väkisin pitää, hallita, rajoittaa, hyväksikäyttää ja syyllistää. Erityisesti omaa miestä. Kyllä nainen sen tietää, ettei häntäkään voi väkisin pitää. Minä ainakin tiedän.
    Siksi toivon, että feminismi kuolisi pois ja tilalle saisimme todellisemman tasa-arvon ; avoimuuden, kunnioituksen toista sukupuolta kohtaan ; olisi miehiä ja naisia - kummallakin oma paikkansa perheessä ja omat tehtävänsä.
    Ei niin , että mies on tasa-arvoinen vasta kun hänet saa naisen vallan alle.
    Voitko toivottaa miehellesi hyvää lomamatkaa Thaimaaseen kavereiden kanssa. Vai oletko epävarma itsestäsi ?
    Silloin jotain on suhteessanne vialla.
    En minäkään mene vieraisiin jos siihen ei ole syytä.

Uskon , että saavuttaisimme onnellisemman yhteiskunnan ja kaikki voisivat paremmin jos luottamus ja taspuolinen mies-nainen suhde toimisi. Myös naiset saisivat miehistään onnellisempia eikä katkeria. Siten onnea itselleen. Mutta ennekaikkea olisimme esimerkkinä lapsillemme.
    Mutta tasa-arvo ja feminismi tuhoaa kaiken. KAIKEN !

Jos toisaalla työnnetään (naiset täällä) ja toisaalla vedetään (naiset Thaimaassa) - on helppo heittäytyä virran viemäksi. Kysyntä ja tarjonta kohtaavat silloin (väärällä) tavalla joka rikkoo perheitä - (jos keskutelemme naisten mustasukkaisuudesta Thai naisia kohtaan kuten aiheen aloittaja tekstissään).
    Jos suomalaiset naiset ymmärtäisivät miehiään paremmin, ei tarvetta etsiä naisia Thaimaasta olisi. Aina kun jokin perheessä menee pieleen on syytä tietenkin vaikea ulkopuolisen selvittää. Syyt ovat yksilöllisiä , mutta paljon on tehtävissä sen eteen ettei tilastot avioeroista koko ajan ainakaan kasvaisi . Olen kuitenkin vakuuttunut ettei suomalainen yhteiskunta tule sellaista kehitystä näkemään.
    Päin vastoin, lennot Thaimaahan lisääntyy epäilemättä. Kaukoidän reitille on hankittu paljon uusia koneita. Tieto miesten keskuudessa lisääntyy.
    Itse olen heittänyt hyvästit suomalaisille naisille koska en usko enää voivani elää alistettuna ja petettynä. Valitsen mieluummin tietoisesti toisen vaihtoehdon.

25. Bkk Vierailija

Thainaiset kauniita??? Eivät kyllä ole...

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri