Thaimaa vai Canaria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lomailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Thaimaa, ehdottomasti. Matkat maksaa enemmän mutta paikan päällä kaikki maksaa noin viidenneksen siitä, mitä Kanarialla. Thaimaa on todella kaunis maa. Paikalliset rakastavat lapsia. Koko perheelle on tekemistä ja menemistä vaikka kuukaudeksi. Lämmintä on takuuvarmasti.

Thaimaa, mutta siellä on sitten tooosi kuuma ja kostea ilmasto. Eli jos lapset on kovin kuumasta kärttyisiä, niin ei ehkä paras paikka. Kanarialla taas joutuu käyttää illalla ja mahdollisina pilvisinä päivinä pitkähihaisia ja merikin on vain nipin napin uimalämmin.

Minä valitsen Kanarian, ihan jo senkin vuoksi, että vanhempani viettävät siellä talven ja mennään heidän luokse ja sinne on lyhyempi lentomatka. Thaimaa periaatteessa kiinnostaisi, mutta se matkan pituus on mulle ihan liikaa.

Monet sanovat, että thaimaassa rakastetaan lapsia, niin sama juttu on Kanariallakin, siellä kyllä lapset huomataan :)

[QUOTE="Sis";22106502]Peesi. Sinne taas talveksi lapsen kanssa. Ihanaa.[/QUOTE]

*huokaus*

Kun pääsisikin... Taitaa olla jo kolmas (!) talvi Suomessa edessä, lapsetkin ovat jo aivan murheen murtamia.

Lähtisin Lappiin. En ikinä menis mihinkään kuumaan maahan, koska viime kesä oli mulle liikaa. Epäesteettisiä akkoja makaa rantahietikolla kuin hylkeet. Nou nou.

Itse lennän Thaimaaseen kolmeksi viikoksi ensi kuussa. IHANAAAAAA!!!!!!!!!

557501962_598c9570e9.jpg

[QUOTE="Sis";22106597]Voin kuvitella, kylla talvi Thaimaassa voittaa myos nama Keski-Euroopan olot. Lapsi odottaa myos innoissaan, on sen verran pieni ettei tarvitse koulustakaan huolehtia.[/QUOTE]

Meillä on ollut tapana viettää vähintään kuukausi Thaimaassa, lapsilla on kouluhommat mukana. Mutta nyt ei oikein ruusuiselta näytä...

[QUOTE="Sis";22106617]Toivon teille pikaista matkaan paasya! Ja tietenkin kotiinne Thaimaahan :).[/QUOTE]

Kiitos!:)

Kunhan tuo äijä saadaan kuntoon, uskaltaa taas suunnitella enemmän. Voisi lähteä Noongin (pikkusiskon, eli äijän nuoremman veljen vaimo) kanssa hänen kotiinsa Rayongiin tai toisen tuttavan luo Sayabhumiin...

Saahan sitä haaveilla.

Yhteistyössä