thaimaahan 2v:n kanssa keväällä, mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äityli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äityli"

Vieras
itse ollaan aiemmin käyty ja mikään muu lomakohde ei tunnu sen jälkeen enää miltään.. :)
oletteko olleet parivuotiaan kanssa thaimaassa? missä päin? miten meni matka?

Oltiin viime vuonna Kata Beachillä Phuketissa 3 viikkoa ja nuorin oli 1v 10kk...hienosti meni reissu. Menomatkalla oli yölento, joten lapset nukkuivat, tullessa päivälento ( jota hiukan jännitin ), mutta turhaan, hyvin meni sekin ( pikkuista evästä mukaan, keksejä, rusinoita ym. ) Paikan päällä ei ollut mitään ongelmia, vein mukanani ruokapurkkeja sekä vähän puurotetroja...yhden purkin söi päivässä sekä ravintolassa sitten toisen ruuan. Rannalla oltiin aamupäivisin n. 2-3h ja hotellin uima-altaalla myös...ei palanut kertaakaan ( aurinkorasvan kerroin 50 ja UV-puku )...juomista kannattaa tarkkailla...helposti tulee nestehukka. Lähtekää vaan rohkeasti....olemme itse lähdössä maaliskuussa taas 3 viikoksi, nuorin on silloin 2v 10kk =)

Tuli mieleen niistä thaimaalaisista naisista että kuinka he kauppaavat itseään ulkomaalaisille miehille. Muutenhan tuo thaimaa olisi kiva kohde mutta juuri pelottaa se että en haluaisi nähdä siellä niitä "vaimoehdokkaita".

Tuli mieleen niistä thaimaalaisista naisista että kuinka he kauppaavat itseään ulkomaalaisille miehille. Muutenhan tuo thaimaa olisi kiva kohde mutta juuri pelottaa se että en haluaisi nähdä siellä niitä "vaimoehdokkaita".

onhan niitä siellä jos eksyy oikeille kujille, mut meille niistä ei ainakaan ollut mitään haittaa. oltiin pattayalla siis miehen kanssa ennen lapsen syntymää. suosittelen thaimaata +++

[QUOTE="äityli";22373615]onhan niitä siellä jos eksyy oikeille kujille, mut meille niistä ei ainakaan ollut mitään haittaa. oltiin pattayalla siis miehen kanssa ennen lapsen syntymää. suosittelen thaimaata +++[/QUOTE]

Ei siellä (varsinkaan Pattayalla) tarvi eksyä yhtään mihinkään, niin siellä näkee maksullisia naisia, ja miehiäkin.

Mä en erikoisemmin tykännyt Thaikuista. Ilmasto on kiva, mutta kulttuuri ei ole mun makuun.

Yhteistyössä