theän imemisen kausi? risaiset yöt ja apuja kaipailen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nahkatutti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nahkatutti

Vieras
eli kun on noita tiheän imun kausia niin imeekö vauva vain öisin vai myös päivisin. Vauva nyt 3kk ja yöt syö jatkuvasti. päivällä syö normaalisti eli 3h välein mutta yöllä roikkuu tissillä. itse olen ihan loppu ja väsynyt kun yöt pitää valvoa ja imettää imettää imettää.

Meillä se oli ihan yötä päivää..
Päivisin (jos on esikoinen) on hyvä maata vaan sohvalla päivä, katsoa kaikkee lempi ohjelmia ja ottaa rennosti vaan. Ja yöllä imetys sujui hyvin kun vauva nukkui vieressä ja tissi vaan suuhun ja itse nukahteli samalla..
Onneksi se kestää vaan pahimmillaan viikon, normaalisti pari päivää. Tsemppiä, se on nopeammin ohi kun uskotkaan!

ei ole esikoinen:) aikaisemmin ei ole imetys ottanut onnistuakseen ja olen nyt ihan pihalla koko homman kanssa. päivät tosiaan syö vain 3h välein ja yöllä nukutaankin vieretysten ja siinä yritän samalla torkkua. En tosin osa kyllä nukkua kunnolla kun vauva vierellä ja uudelleen nukahtamiseen kestää aikaa.

mäen tiedä mikä kausi meil on menos mut roikkuis kans tissis jos vain antaiin. nukutaan perhepedis koska olen laiska nosteleenvauvaa eessun taassun. pari yötä sitten keksin kokeilla nukkua itse pää jalkopääs. näin en äiritse vauvaa maidon tuoksulla ja se tehos! heräs vain sen kolme kertaa syömään. jos meinasin jäädä oikein päin nukumaan vauva oli levoton ja potki ja heilutti käsiä. kun käännyin hän nukahti heti.

Yhteistyössä