Hae Anna.fi-sivustolta

Theo hotelli???

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä Liisa, 10.08.2005.

1. Liisa Vierailija

Tilasin eilen matkan Theo hotelliin Agia Marinaan Kreetalle. Onko jollain kokemuksia hotellista? Millaiset huoneet? Meillä on vaan hotellihuone ko. hotellista ja entä aamiainen? Entä mikä on nykyään Kreetan hintataso? Olen käynyt Plataniaksessa joskus 8-9 vuotta sitten, joten varmaan paikka on siitä vähän muuttunut ja hinnat myös. Oletteko vuokranneet auton ja missä kannattaa käydä autolla?

2. Kartussi Vierailija

Olin viime syksynä hotelli Theossa. Ihan kiva hotelli. Meilläkin oli hotellihuone. Näköala merelle. Hotelli rinteessä, sinne on vähän nousua, mutta ei pitkä matka. Hotellilla kiva uima-allasalue. Viime syksynä yhtenä iltana oli allas-alueelle ns. kreikkalainen ilta (ilmainen). Tanssi ja jotain muita esityksiä oli. Hotelli jää vähän sivuun Agia marinasta ja vielä enemmän Plataniaksesta, mutta hyvä matka on kävellä kumpaankin. Haniaan pääsee hyvin bussilla. Uimaranta on ihan hyvä, hotellin kohdalta vaan rantaan. Ja on rantaa mitä kävellä. Retkistä suosittelen Samarian rotkoa ja Elaffonissoksen hiekkrantoja. Huippuruokapaikka Agia Marinassa oli Horiatiko. (oisko n. 1,5 km hotellilta?)
    Hotellin aamupala ihan ok, perinteinen, teetä/kahvia, sämpylää/leipää, leikkelettä, jogurttia, muroja, keksiä, munia (en muista oliko aina).

Laita hakusanaksi Theo, niin löydät lisää vastauksia ja tietoa.

3. Jaana Vierailija

Oliko hotellissa tallelokerot huoneissa vai respassa ?

4. kartussi Vierailija

Missä tallelokerot...Vaikean pistit. En itse niitä käyttänyt, joten en ainakaan muista, että olis ollut huoneessa, joten varmaankin sitten respassa.

5. aslak Vierailija

tallelokero on huoneessa hinta 11,-/vk 18,-/2vk... maksetaan respaan (syyskuu-05).

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri