Ticket to heaven talvihaalari 92 minkä kokoiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halikatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Halikatti

Jäsen
20.07.2008
715
1
16
Onko koko 92 87cm pitkälle pojalle täksi talveksi ok-koko? Mitä sanotte? Huutiksessa on myynnissä sellainen ja jos myyjä ei ehdi vastata kun kysyin häneltä niin en oikein tiedä, uskallanko huutaa...

En tiedä onko tämä väri vai puvun malli mutta nimessä on sana Othello.

Juuri othellosta en tiedä onko se yhtä suurta kokoa kun muut, mutta itse ostin 83cm pitkälle 86cm Ticketin baby baggie haalarin ja jouduin vaihtamaan sen 80senttiseksi koska lapsi hukkui tuohon isompaan kokoon. 80cm on juuri sopiva.

Onko siinä yksi vetskari vai kaksi rinnakkain? Jos on kaksi, se on baby baggie -mallia. Meillä tuollainen koko 92cm on 92cm pitkällä pojalla. Ovat aika reilua kokoa. Toinen pojan talvipuku (toista merkkiä siis) on kokoa 98cm.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuri othellosta en tiedä onko se yhtä suurta kokoa kun muut, mutta itse ostin 83cm pitkälle 86cm Ticketin baby baggie haalarin ja jouduin vaihtamaan sen 80senttiseksi koska lapsi hukkui tuohon isompaan kokoon. 80cm on juuri sopiva.

Sama kokemus täällä. Juurikin tuo Baby Baggie on ainakin tosi suurta mitoitusta. Olen kuitenkin huomannut, että ko. merkin sisällä saattaa koot vaihdella paljonkin vaatteesta ja mallista riippuen, esim. ostin Ticketin fleecehaalarin lapselle 74cm ja se oli taas tosi niukkaa mitoitusta, jäi melkein heti pieneksi :(

Kiitos avusta! :flower: Näytti olevan vain 1 vetoketju. Ehkä kuitenkin uskallan huutaa, ja ainakin jos on aluksi tosi valtava niin kasvaahan tuo poika :)

Niin ja siis puku on itseasiassa 86, myyjä vain on laittanut, että lähentelee kokoa 92!

Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:
Niin ja siis puku on itseasiassa 86, myyjä vain on laittanut, että lähentelee kokoa 92!

Niin, monilla muilla merkeillä samankokoinen puku olisi sen 92cm. Meillä ainakin 104cm Ticket ja 110cm lenne ovat aika tarkkaan samankokoiset. Lenne ihan hivenen isompi. Mutta 110cm ticket taas IIIIISO noihin verrattuna.

Yhteistyössä