ticket to heaven talvihaalarin kestävyys :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jespa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jespa

Vieras
Haluaisin kuulla kokemuksia vähän vanhempien lasten vanhemmilta... Ostin marraskuussa ticketin toppahaalarin vasta kaksivuotiaalle pojalle, tänään sitten tajusin pienen reiän polvessa :( ja toinenkin polvi näyttää hyvin kuluneelta! Onko muille käynyt samoin? Voiko olla totta, että noinkin kallis kosteussuojattu jne. haalari menee pienen miehen käytössä rikki, vai onko kappaleemme ollut susi?? Kun luulin, että tämä olisi kestävin vaihtoehto kaikista! Toivoin, että pikkusisko olisi sen perinyt mutta enpä säästänyt pennin hyrrää...

Myös muista merkeistä (esim. reimatec) olen kuullut saman suuntaista tarinaa, mutta tästä merkistä en, olen todella pettynyt. Muuten olen pitänyt haalarista. Kuosi ei ole kiiltävä, vaan pallurainen.

Lisäksi, jos jollain on ideoita kosteussuojatun haalarin paikkaamiselle, otan kiitollisena vastaan. Reikä ei vielä ole kovin suuri.

Jos on ainoa talven aikana käytetty ulkovaate, niin kyllä se näihin aikoihin alkaa olla jo aika kulunut. Meillä on pienemmällä kaksi haalaria ja ovat vielä kohtuullisessa kunnossa. Isommalla on vain yksi, kun kuvittelin kaksiosaisen olevan ahkerammassa käytössä. On käyttänyt lähes pelkästään haalaria ja eipä tuosta kierrätyshaalariksi enää ole. Mutta onpa tuolla oltu aika monia tunteja ulkona eikä siitä ajasta montaakaan minuuttia paikoillaan.

Joo, ihan ykköslaatua pitäisi olla. Meillä on toinen toppahousu-takki yhdistelmä, mutta kyllä haalarin voi sanoa olleen melkein ainoastaan käytössä. Nyt kyllä käytän kaikki kurakelit, saa hajota rauhassa. täytyy hakea liimapaikkaa sitten vaan... varmaan tulee käyttöön tulevinakin vuosina, eipä taida mikään kestää vaikka sata euroa ois hinta.

[QUOTE="vieras";23363305]Jos on ainoa talven aikana käytetty ulkovaate, niin kyllä se näihin aikoihin alkaa olla jo aika kulunut. Meillä on pienemmällä kaksi haalaria ja ovat vielä kohtuullisessa kunnossa. Isommalla on vain yksi, kun kuvittelin kaksiosaisen olevan ahkerammassa käytössä. On käyttänyt lähes pelkästään haalaria ja eipä tuosta kierrätyshaalariksi enää ole. Mutta onpa tuolla oltu aika monia tunteja ulkona eikä siitä ajasta montaakaan minuuttia paikoillaan.[/QUOTE]

No tuo varmaan vähän riippuu lapsestakin. ;) Meillä ei 4v. pojalla ole haalari mistään hajonnut ja säästyy hyvinkin siistinä seuraavalle, vaikka on ollu tämän talven lähestulkoon ainoana haalarina ulkoiltaessa. =) Ticketistä tosin ei ole kokemuksia, että onko laadultaan millainen..

Meillä mennyt myös rikki tuo varmaankin samaa sarjaa oleva pallokuosinen ticketin puku 4v. Tytön käytössä... Ja harmittaa kyllä vietävästi. Täytyy sanoa, että puvun laatu yllätti myös minut. Polvista löytyy reijän lisäksi karheumaa, jota ei kyllä muiden käyttämieni merkkien pukuihin ole tullut vaikka olisivat olleet muutaman kauden käytössä. Olin ajatellut, että puvusta olisi ollut vielä pikkusiskolle, mutta ei! Ticketiä ei enään meille, sen sijaan jotain uutta voin kyllä kokeilla. PoP:in, Molon, name it:n puvut sen sijaan ovat meillä kestäneet ja niihin olen ollutkin tyytyväinen... Millaisia kokemuksia muilla ticketistä? Kiiltäväpintaista pukua en edes harkitsisi...

Meillä on suunnilleen samanikäisellä lapsella ollut Ticketin puku päivittäisessä käytössä, ja on kuin uusi! Ei mitään kulumaa, ei mitään käytön jälkiä. Olen tosi tyytyväinen.

[QUOTE="Pettynyt";25855486]Meillä mennyt myös rikki tuo varmaankin samaa sarjaa oleva pallokuosinen ticketin puku 4v. Tytön käytössä... Ja harmittaa kyllä vietävästi. Täytyy sanoa, että puvun laatu yllätti myös minut. Polvista löytyy reijän lisäksi karheumaa, jota ei kyllä muiden käyttämieni merkkien pukuihin ole tullut vaikka olisivat olleet muutaman kauden käytössä. Olin ajatellut, että puvusta olisi ollut vielä pikkusiskolle, mutta ei! Ticketiä ei enään meille, sen sijaan jotain uutta voin kyllä kokeilla. PoP:in, Molon, name it:n puvut sen sijaan ovat meillä kestäneet ja niihin olen ollutkin tyytyväinen... Millaisia kokemuksia muilla ticketistä? Kiiltäväpintaista pukua en edes harkitsisi...[/QUOTE]

N, tässähän on käynyt samoin, kuin kaikissa muissa vaatteissa jotka ovat suosituiksi nousseet; laatu heikkenee. Suurempi volyymi, heikompi laatu. Hinta toki sama tai jopa kalliimpi.

Yhteistyössä