J
jespa
Vieras
Haluaisin kuulla kokemuksia vähän vanhempien lasten vanhemmilta... Ostin marraskuussa ticketin toppahaalarin vasta kaksivuotiaalle pojalle, tänään sitten tajusin pienen reiän polvessa
ja toinenkin polvi näyttää hyvin kuluneelta! Onko muille käynyt samoin? Voiko olla totta, että noinkin kallis kosteussuojattu jne. haalari menee pienen miehen käytössä rikki, vai onko kappaleemme ollut susi?? Kun luulin, että tämä olisi kestävin vaihtoehto kaikista! Toivoin, että pikkusisko olisi sen perinyt mutta enpä säästänyt pennin hyrrää...
Myös muista merkeistä (esim. reimatec) olen kuullut saman suuntaista tarinaa, mutta tästä merkistä en, olen todella pettynyt. Muuten olen pitänyt haalarista. Kuosi ei ole kiiltävä, vaan pallurainen.
Lisäksi, jos jollain on ideoita kosteussuojatun haalarin paikkaamiselle, otan kiitollisena vastaan. Reikä ei vielä ole kovin suuri.
Myös muista merkeistä (esim. reimatec) olen kuullut saman suuntaista tarinaa, mutta tästä merkistä en, olen todella pettynyt. Muuten olen pitänyt haalarista. Kuosi ei ole kiiltävä, vaan pallurainen.
Lisäksi, jos jollain on ideoita kosteussuojatun haalarin paikkaamiselle, otan kiitollisena vastaan. Reikä ei vielä ole kovin suuri.