Ticket to heaven- toppahaalareita kirpputorilla*vinkki*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "annina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"annina"

Vieras
Kävin eilen Klaukkalan kirpputorilla etsimässä poikien vaatteita, mitä ei yleensäkään löydy, mutta kiitos tämän palstan kiinnitin huomion kolmeen talvihaalariin.
Eli kolmella eri myyjällä oli Ticket to Heaven haalarit myynnissä. Kahdella oli sellaiset puna/vaaleanpunaiset kukka-kuosiset, hinta 40-35e. Näyttivät todella hyväkuntoisilta, kokoa en katsonut mutta reilun kokoisilta vaikuttivat(110-120cm?). Kolmannella oli jokin sinertävä poikien samanmerkkinen haalari, n.20e, pienempi kuin nuo tyttöjen.
En yleensä kiinnitä tuollaiseen huomiota mutta palstan haalari keskusteluja luettuani olen siinä käsityksessä että tuo merkki on jotenkin erikoinen ja nuo kirpputorihinnat ovat ilmeisesti edullisia? Joten ajattelin jakaa huomioni jos joku kyseisiä haalareita etsii.

Hyvä vinkki,vaikkakin ei auta itseäni yhtään kun ihan eri puolella suomea asustelen :) Itse tykkään ticketin haalareista eli ostaisin varmasti jos sattuisi noin hyviä kirpulla vastaan tulemaan,toivottavasti joku tarvitseva näkee tämän :)

[QUOTE="anu";24618868]taisin ostaa omani halvalla. uudenveroisen ruskean ticketin talvihaalarin ostin kesän alussa 12€:lla kirpparilta.[/QUOTE]

Varmasti, sillä mitä olen täällä lukenut niin nuo haalarit ovat ilmeisesti aika arvokkaita. Ja siellä oli esim. h&m:n toppahaalari 35e joka vaikutti kalliilta.
Jos olisi tyttölapsia niin olisi taas vaikka mitä kivaa löytynyt, pojille löytyy jotenkin aina niin huonosti.

Yhteistyössä