ticket to heaven

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
tilasin tytölleni ticket to heavenin snowbaggie flower print haalarin koossa 74cm. kaikki oli sanonut,että on tosi reiluja ja että hukkuu tuohonkin kokoon,mutta nyt kun haalari tuli niin eipä ollutkaan niin reilua kokoa.mietin että uskallanko ottaa tuon koon talveksi vai meneekö jo pieneksi talvella.tytöllä pituutta 9,5kk neuvolassa oli 73,5cm. onko kellään muulla kyseistä pukua ja meneekö 74cm puku vielä mitenkä pitkälle?

[QUOTE="Jts";24613988]Voi olla isompikin. Sinne tulee kuitenkin vielä villapaita alle.[/QUOTE]

harmittaa ihan hirveesti kun uskoin muita ja tilasin noin pienen. 80cm ei näyttänyt enää tuota pukua olevan siellä mistä tilasin.

Ajattelin tilata 5 vuotiaalleni tuon saman kuosin, kiitos vinkistä, koska olen myös pähkäillyt kokoasiaa. Onkohan tarpeeksi kestävää 5 vuotiaalle? Osaisko joku neuvoa?

Mä ostin kans pojalleni snow baggien, ja ei todellakaan ole mitenkään erityisen reilunkokoinen, toisin kuin on peloteltu! Poika on nyt ehkä 84 cm, haalari kokoa 86, enkä usko sen menevän koko talvea, jos menee ollenkaan. Lapsella on tässä kuitenkin muutama kuukausi aikaa kasvaa. No, onneksi olin viisas, ja ostin saman puvun kokoa 92, jospa se menisi ainakin.

Viimeksi muokattu:
Me ostettiin elokuussa 1-vuotiaalle viime kauden malliston puku Stockmannilta. Taitaa olla baby baggie... lapsi on 73 cm pitkä, puku kokoa 74 ja todella reilua mitoitusta! Viestin #16 kirjoittaja kirjotti, että niissä on eroa (snow baggie ja baby baggie), joten jos alat vaihtaa niin huomioi tämä! Baby baggien koko 80 oli aivan valtava!

Siiis..
Baby baggien mitat, koko 80cm: niska-haara 55 cm, haara-lahkeensuu 28 cm, kainalo-hihansuu 23 cm
Snow baggien mitat, koko 80 cm: kainalo-hihansuu 24 cm, haara-lahkeensuu 27 cm, niska-haara 52 cm

Yhteistyössä