Ticketin lipstick red-väri - sopiiko pojalle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kyl tiiä, kuvassa ainaki näyttää siltä.. voihan sen varmaan sit vaihtaa, jos ei ookkaan oikenalainen väri... mie kans meinasin laittaa ens talvena pojalle p.o.p:in tummanpunaisen haalarin kun se ihan hyvänä on kaapissa tytön jäliltä :) vaik oon vähän miettiny voiko pojalle laittaa, mut hyvä ku muutki on sitä mieltä :)

Mun pojalla oli viime talvena kirkkaanpunainen toppatakki. Malliltaan sellainen neutraali. Tänä talvena se on ollu kaverin pojalla. Kuopukselleni (poika) ostin juuri ruskea-punaisen haalarin, samoin tolla mun vanhemmalla pojalla oli toissa keväänä harmaa-punainen vk haalari. Mun mielestä perus punainen on ihan unisex väri jota voi käyttää kummallakin. Pinkki on sitte enempi tyttöjen, mutta kuka määrää ettei sitä vois pojalle laittaa, jos vaatteen malli muutoin on neutraali (ei röyhelöitä, prinsessa kuvia tms).??

Mun mielestä toi on just sellainen kirkkaanpunainen väri eli ihan unisex. Pojalle voi laittaa vaikka tummansiniset asusteet sen kanssa. Meillä on ollut POPin kirkkaanpunainen haalari tytöllä ja pojalla, asusteita vähän vaihdettu.

Yhteistyössä