Ticketin plain rain asu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokoasiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokoasiaa

Vieras
Uskaltaisiko huutaa huutonetistä neidille plain rain asun, koko 86? Myyjän mukaan vastaa kokoa 92. Tyttö käyttää 98 sisävaatteita, täyttää kohta 3v. On n. 90cm pitkä.
Nimittäin toisella tytöllä plain rain asu kokoa 98 ja käyttää 110, osa 116 sisävaatteita..
Jos jollain on kokemusta, minkä kokosena käytetty mitäkin kokoa =)

No en ostaisi. Ihan siksi, että mun mittapuulla pitäisi puvun mennä vielä ensi keväänäkin. Kyllä meilläkin mahtuu 110cm plain rain päälle, vaikka monet sisävaatteista on 122cm. Mutta en minä kaupasta sen kokoista ostaisi nyt.

No en ostaisi. Ihan siksi, että mun mittapuulla pitäisi puvun mennä vielä ensi keväänäkin. Kyllä meilläkin mahtuu 110cm plain rain päälle, vaikka monet sisävaatteista on 122cm. Mutta en minä kaupasta sen kokoista ostaisi nyt.

En mäkään muuten ostaisi, mut puku on niin halpa ja hyväkuntoinen, että jos tän syksyn pysyis hyvänä, niin sen voisi keväällä myydä jos ei mahdu. Ja varmasti saisi saman rahan takasin.

Ne fleecelliset ei ole niin reiluja kuin ilman fleeceä (eli varmaan ovat samankokoisia, mut se fleece sitten vie sitä tilaa). Meillä on pojalla 92 plain rain ilman fleeceä ja mittaa lienee n. 95 cm. Rubber rain on fleecellä ja kokoa 98 ja se oli jo viime syksynä eikä ollut liian iso, en ole kokeillut, vieläköhän mahtuu.

Ne fleecelliset ei ole niin reiluja kuin ilman fleeceä (eli varmaan ovat samankokoisia, mut se fleece sitten vie sitä tilaa). Meillä on pojalla 92 plain rain ilman fleeceä ja mittaa lienee n. 95 cm. Rubber rain on fleecellä ja kokoa 98 ja se oli jo viime syksynä eikä ollut liian iso, en ole kokeillut, vieläköhän mahtuu.

Kiitos tiedosta, mä ajattelinkin, että fleecellinen ei oo niin reilua. En taida viitsiä ostaa, oli vaan niin halpa ja pisti silmään. Myyjä oli kirjottanut merkinkin ihan vääriin, et varmaan sen takia sitä ei oo kukaan vielä ostanu :D

Yhteistyössä