ticketin plain rain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmöläinen

Vieras
menin sit ostamaan ticketin välikausiasun tai niin siis luulin. myyjä siis sanoi että on välikausiasu,mutta itse sitten nettiä selailtua löysin yhdeltä sivulta samanlaisenasun jota joku etsi ja siinä luki että puku olisi sadeasu,kyllä nyt harmittaa! eli puku on vissiin plain rain,millainen puku tämä on? ei vissiin kovinkaan hyvä? :(

no se on semmoinen vettäpitävä tuulipuku. se on aika kylmä kun ei ole mitään vuorta ja kulutuksenkesto ei ehkä paras mahdolliinen kun on niin ohkanen, sopivasti kun on kivi asfltin päällä ja siihen kaatuu niin on reikä polvessa. halvemmalla saa parempaa. villapuvun kanssa varmasti menee näillä keleillä.

tuossa ei ole fleecevuorta. tarkeniskohan sillä sitten jos laittas sinne alle fleecepuvun,meillä ois sellanen. tyttö ei vielä kävele niin ei varmaan konttausta hirveesti kestä. kyllä harmittaa!

Plain rain on mun mielestä tosi hyvä asu, mutta näillä keleillä (etelärannikon keleillä) ehkä jo liian ohut. Toki jos alle laittaa villahaalarin tai fleeceä niin varmasti tarkenee :)

Vaikka se ei kulutuksenkestoltaan olekaan ihan huippuluokkaa, niin meillä on aina pysyneet Plain Rainit ehjänä. Myös taaperolla aikoinaan - taaperolla, joka konttasi paljon, laski ruohikkomäkeä pyllyllään, jne.

Eli minusta ap se on ihan hyvä ostos.

Plain rain on mun mielestä tosi hyvä asu, mutta näillä keleillä (etelärannikon keleillä) ehkä jo liian ohut. Toki jos alle laittaa villahaalarin tai fleeceä niin varmasti tarkenee :)

Vaikka se ei kulutuksenkestoltaan olekaan ihan huippuluokkaa, niin meillä on aina pysyneet Plain Rainit ehjänä. Myös taaperolla aikoinaan - taaperolla, joka konttasi paljon, laski ruohikkomäkeä pyllyllään, jne.

kiva kuulla jotain hyvääkin :)

Peesaan tätä.

Meillä kokemusta vain ei-vuorellisesta versiosta, mutta isommalla odottaa fleecevuorellinen plain rain kaapissa käyttäjäänsä. Hyvin on kestänyt pienellä taaperollakin käytössä ko. puku vaikka sillä on konttailtu ja kaatuiltu pitkin pihoja :)

Ihan hyvän ostoksen oot tehnyt.

Yhteistyössä