TICKETIN PUVUT????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ticket
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

ticket

Vieras
Varmaan tääl on monta kertaa ollut tämä sama kysymys eli te joilla on ticketin talvipuku niin vastaako kokoa?
Poika täyttää syyskuussa 3- vuotta ja meinasin huutaa hänelle 98cm puvun, mutta nyt ajattelin olisikohan 98cm liian pieni ensi talvena.
Poika kulkee käyriltään sitä nolla linjaa eli ei ole mikään pitkä eikä lyhytkään.
Te joilla on kokemusta ticketin puvuista niin minkä kokoista käytitte reilu 3 vuotiaalla?

Mulla on kanssa vähän noi koot hakusessa. Kun niillä vissiin on ne koot reiluja, tai ainakin joka paikassa mainitaan, että koot on reiluja ja että vastaa yhtä kokoa suurempaa..

Oikeestaan se riippuu paljon lapsen rakenteesta.Kaksi samanmittaista lasta voi olla hyvinkin erilaisia.Jos on pitkät jalat niin voi olla että 98cm on pieni.Jos taas pitkä selkä ja lyhyet raajat niin varmaankin menee tuo 98cm.Itse ottaisin 104cm kuitenkin,kun talvivaatteissa ei niin haittaa jos vaikka onkin vähän reilu,ei sitä niin huomaa käytössä eikä muutenkaan kun on kuitenkin toppakintaat ja kengät.

sanottiin sisukas nettikaupasta että kannattaa ottaa aina ticketin haalareista se koko mitä lapsi on nyt. Ne puvut ovat tosi reiluja! Meidän 1v2kk käyttää 74cm talvipukua ja vieläkin jää lahkeet ja hiat ruttuun ja peppu roikkuu haarovälissä. Nämä puvut ovat aivan loistavia ja kestävät hyvin. Olen tykästynyt niin talvi kuin kevätpukuihinkin!

poika 105cm ja 104cm ticketin kaksosainen on yhä lahkeista pitkä. Muuten yllättävän kapoisaa mallia. Tai sitten poika on roteva luikku.

Meidän jäbä oli noin nollakäyräläinen tasan kolme veenä ja pituutta silloin oli 97cm. Eli 98cm olisi ok.

Uudet Ticketit ei oo enää niiiin isoja, vastaavat enemmän sitä kokoa, mitä lapussa lukee. Meillä oli pojalla 6/06 syntyny viime kevään ja syksyn 98 Ticketin takki. Nyt ostin 110cm Tocketin sadepuvun ens kevääk ja syksyksi. 104 cm Reimatecia käyttää nyt, muu vaate koko 104-110cm.
Pituutta hällä 101cm.

Alkuperäinen kirjoittaja mulle:
sanottiin sisukas nettikaupasta että kannattaa ottaa aina ticketin haalareista se koko mitä lapsi on nyt. Ne puvut ovat tosi reiluja! Meidän 1v2kk käyttää 74cm talvipukua ja vieläkin jää lahkeet ja hiat ruttuun ja peppu roikkuu haarovälissä. Nämä puvut ovat aivan loistavia ja kestävät hyvin. Olen tykästynyt niin talvi kuin kevätpukuihinkin!

Tuolta justiin oon ostamassa pukua, ja 86 cm pääasiallisesti käyttää. Eli kannattaa varmaan sitten ostaa se 86. Niiden mittojenkin mukaan jäisi vielä kasvuvaraa reilusti.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Oikeestaan se riippuu paljon lapsen rakenteesta.Kaksi samanmittaista lasta voi olla hyvinkin erilaisia.Jos on pitkät jalat niin voi olla että 98cm on pieni.Jos taas pitkä selkä ja lyhyet raajat niin varmaankin menee tuo 98cm.Itse ottaisin 104cm kuitenkin,kun talvivaatteissa ei niin haittaa jos vaikka onkin vähän reilu,ei sitä niin huomaa käytössä eikä muutenkaan kun on kuitenkin toppakintaat ja kengät.

No kyllä tasan tarkkaan haittaa jos haalari on liian iso :( ainakin lasta , tuskin äitiä