Ticketin Rubber Rain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mj

Vieras
Kaipaisin käyttökokemuksia Ticket to Heavenin Rubber rain -asusta.

Sopiiko se ainoaksi/pääasialliseksi välikausiasuksi, vai onko enemmän tyyliin kura-asu? Ymmärtääkseni kyseessä on kuitenkin hengittävä materiaali?

Sopii lapselle joka istuu ja leikkii paljon paikoillaan. Liikkuvalle lapselle huono; hiostaa ja on kyllä pelkkä sade/kura-asu.
Ei sovi mun mielestä lapsen ainoaksi ulkoiluvaatteeksi

Rubber rain on nimensä mukaisesti kura-asu. Plain rain set on välikausimateriaalia. Tosin melko ohutta sellaista, joten ei ainakaan kauaa ainoana kestä. Mutta on ihan hyvä asu. Osassa on fleecevuori ja osassa ei.

Rubber rain on kura-asu.Meillä siis ollut näitä ihan normi sadesettinä.Notkea,hengittäväpuku,mutta selkeästi sadesään puku.Tai pienillä tietysti hyvä vaikkei sadakaan jos maa on märkä ja leikitään siellä "maantasalla".

Kiitos vastauksista. Olin samassa ymmärryksessä asian suhteen kuin tekin kaikki. Ihmettelin vain, kun nettikaupan sivuilla luki "hengittävä PU-materiaali".

Siis ihan "pelkkä" kura-asu kuitenkin, sain vahvistuksen!

Kiitos vastauksista. Olin samassa ymmärryksessä asian suhteen kuin tekin kaikki. Ihmettelin vain, kun nettikaupan sivuilla luki "hengittävä PU-materiaali".

Siis ihan "pelkkä" kura-asu kuitenkin, sain vahvistuksen!

Mun silmään ja korvaan särähtää sanoa että kumipintainen tuote voisi olla hengittävä. PU on polyuretaani ja sitä käytetään mm eristeissä tuomassa tuulensuojaa. Hengittävyys on siis sangen kyseenalainen.

Yhteistyössä