Ticketin vaatteista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Ostin keväällä meidän taapaerolle sellaisen Ticketin välikausipuvun (takki ja housut ). Halusin kunnollisen puvun jolla ei kastu läpi ja joka on vieläpä kivan näköinen =)
En vaan ole ollut ihan tyytyväinen! Housut ovat takapuolesta lähes puhki kuluneet, ja mielestäni puku on ollut ihan normaalikäytöllä.

Nyt olen katsellut Ticketin talvihaalaria mutta arveluttaa se kestävyys..
Ovatko talvihaalarit yhtä "huonolaatuisia"??? Talvi on täällä yleensä vähälumista mutta pyllymäkeen on silti päästävä ja vaatteet ovat koetuksella!

Kertokaahan kokemuksia

Meillä oli 3 vuotiaalla neidillä viimetalvena ticketin puku. Pysyi kuin uutena, ainoastaan fleecevuori nyoppääntyi. Ja oli käytössä paljon. Nytkin aioin ostaa ticketin ja sit tuo cupcaken puku on pakko saada.

Jos ostit Stockalta ne välikausi puvut niin niissä ei ole laatu samaa kuin talvihaalareissa.
Pojalla ollut yhdet Ticketin toppahousut. Käytti lähes koko talven niitä ja säilyivät ihan vedenpitävinä ja toinen poika käytti viime talven ko. housuja ja housut siirtyvät ensi talveksi vielä kolmannelle käyttäjälle täysin vedenpitävinä. :)
Arvatkaas mitkä haalarit on meidän pojilla ens talvena?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Jos ostit Stockalta ne välikausi puvut niin niissä ei ole laatu samaa kuin talvihaalareissa.
Pojalla ollut yhdet Ticketin toppahousut. Käytti lähes koko talven niitä ja säilyivät ihan vedenpitävinä ja toinen poika käytti viime talven ko. housuja ja housut siirtyvät ensi talveksi vielä kolmannelle käyttäjälle täysin vedenpitävinä. :)
Arvatkaas mitkä haalarit on meidän pojilla ens talvena?

Ei ollut se Stockmannin hullut päivät puku vaan sellainen jossa on irrotettava fleecevuori takissa (en muista mallin nimeä ).

Ne Ticketin ohuimmat "tuulipukukankaiset" puvut ei taidakaan olla oikein mistään kotoisin. Meillä on välikausihaalareita ja -takkeja ja toppapukuja kunnon kankaasta ja kaikki on parhaita mitä olen koskaan kokeillut =) Merkkiä en vaihda enää Reimateciin tai muuhunkaan takaisin =) Sitä paitsi nuo miellyttää ulkonäöllisestikin minua!

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Ei ollut se Stockmannin hullut päivät puku vaan sellainen jossa on irrotettava fleecevuori takissa (en muista mallin nimeä ).

Meillä oli tollanen puku (tai on se tuolla vieläkin pienenä ), eikä meidän herra rämäpää oo siihen tosi kovalla (tosin kahden muun puvun rinnalla) käytöllä oo muuta käytön jälkeä saanu aikaan, kun jalkalenkit on kulunu pahasti.

Meille tulee Ticketin talvipukukin, kun nytkin on toisena välikausiasuna ticket.

Tytöllä oli viime talvena Ticketin Othello ja on TODELLA kestävä! Ja sopii parhaiten kunnon pakkasille eli on todella lämmin. Ja on tietysti täysin vedenpitävä.

Välikausipukuna tytöllä on tällä hetkellä Ticketin Light Rain Set eli just se tuulipuku-kankainen. On todella passeli tarhakäytössä näillä ilmoilla kun sataa paljon mutta ei ole kuitenkaan kovin kylmää vielä. Olen ollut siihenkin tyytyväinen.

juu, othello kestää mitä vaan, mutta tosiaan jos apn puku on sitä tuulipukumaista kangasta, niin niiden kulutuksenkestävyydestä ei voi puhua samana päivänäkään =) joten uskallat kyllä ostaa talvipuvun!

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
juu, othello kestää mitä vaan, mutta tosiaan jos apn puku on sitä tuulipukumaista kangasta, niin niiden kulutuksenkestävyydestä ei voi puhua samana päivänäkään =) joten uskallat kyllä ostaa talvipuvun!

Kiitos =) Jotain tällaista vastausta kai toivoinkin..

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:

Kiitos =) Jotain tällaista vastausta kai toivoinkin..

joo, multa saa aina kannustusta lastenvaatehankinnoissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tara:
Välikausipukuna tytöllä on tällä hetkellä Ticketin Light Rain Set eli just se tuulipuku-kankainen. On todella passeli tarhakäytössä näillä ilmoilla kun sataa paljon mutta ei ole kuitenkaan kovin kylmää vielä. Olen ollut siihenkin tyytyväinen.

Meilläkin on nuo puvut lapsilla nyt käytössä: kosteus pysyy ulkopuolella, lapset eivät kastu mutta eivät myöskään hikoile. Paras asu tällaiselle lämpimälle mutta märälle kelille (tänään tosin ei ole ollut märkää, mutta anyway).
Eikä kummankaan puvussa ole vielä edes pienintäkään kulumisen merkkiä (lapset 2½ v ja 4½ v).

Mulla istui toisella olkapäällä Nytkis hokemassa "osta osta osta" ja toisella olkapäällä äitini hokemassa että "onko tuo nyt tarpeen kun lapsilla on jo talvipuvut" kun katselin Keltaisesta Ketusta talvihaalareita :snotty:

Arvaa kumpi voitti? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Mulla istui toisella olkapäällä Nytkis hokemassa "osta osta osta" ja toisella olkapäällä äitini hokemassa että "onko tuo nyt tarpeen kun lapsilla on jo talvipuvut" kun katselin Keltaisesta Ketusta talvihaalareita :snotty:

nytkis tietysti :D :D :D ??? mitä pukuja kattelit? molon?

Mitä mitä mitä?!?!? Mikä kauppa?!? Mitä merkkejä myy? Missä?!?!?!

Meilläkin on nuo puvut lapsilla nyt käytössä: kosteus pysyy ulkopuolella, lapset eivät kastu mutta eivät myöskään hikoile. Paras asu tällaiselle lämpimälle mutta märälle kelille (tänään tosin ei ole ollut märkää, mutta anyway).
Eikä kummankaan puvussa ole vielä edes pienintäkään kulumisen merkkiä (lapset 2½ v ja 4½ v).

Onko toi setti viileämpi kuin välikausihaalari (Reimatec)?

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mihin kokoon asti tuo ticket tekee talviasuja? Olisiko hyvä valinta kolmasluokkalaiselle?

erittäin hyvä valinta ja tekee muistaakseni 152 asti, ja reilut koot!

O.K Mistä noita voi ostaa?

noita isoja ei varmaan saa suomesta.. tai en usko,.. tarkistan ;D

Alkuperäinen kirjoittaja hikipään mutsi:

Onko toi setti viileämpi kuin välikausihaalari (Reimatec)?

On viileämpi ja paljon edullisempi!

nytkis tietysti :D :D :D ??? mitä pukuja kattelit? molon?

Nytkis hiilihanko kädessään ja pirunsarvet päässään voitti :D
Mutta mutsikin sai sen verran puhuttua järkeä toisella olkapäällä, että vain toinen lapsista saa Molon haalarin :saint:

Yhteistyössä