Hae Anna.fi-sivustolta

Tiedä ja voita

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä Tietäjä muttei voittaja, 20.04.2020.

1. Silloin tällöin olen vahingossa valinnut tv-kanavan jossa tuo ohjelma menee. Hermostuneesti liikuskeleva nainen hoputtaa soittamaan ja voittamaan milloin mitäkin summaa.

Jäin kerran katsomaan ohjelmaa ja mietin, eikö tosiaan kukaan osaa vastata kysymykseen ja toisten yllytyksestä päätin sitten minä voittaa jaossa olevan tuntuvan summan.

Mutta eihän se niin mennytkään. Soitin annettuun maksulliseen numeroon, vastasin kysymykseen, mutta sain tietää olevani todella lähellä päävoittoa, pitää vain soittaa uudelleen. No soitin uudelleen ja sama juttu; olin todella lähellä voittoa, eikun uudelleen soittamaan.

No en varmasti soittanut. Luin sitten säännöt netistä: pitää olla nopein vastaaja tai ainakin yhtä nopea kuin se nopein; sitten saa uuden kysymyksen ilman sitä n. 2 euron puhelua.

Samaa ruudussa olevaan kysymykseen tarvittavaa vastausta oli haettu ainakin puoli tuntia, eikä muka kukaan siis olisi tiennyt. Mutta kysyseessä onkin vedätys; siellä on ainakin yksi nopea, jolle siis vain yritetään saada kilpailijaa ajan suhteen. Eli se, jolla on nopein vastausaika siihen puhelimen kysymykseen, odottaa ilmeisesti siellä langoilla, kun yritetään muita saada soittamaan.

Ei siis ole suomalaiset niin tietämättömiä vaan suorastaan tyhmiä, niinkuin minäkin, kun kuvittelin, että olisin se ensimmäinen, joka yrittää päästä vastaamaan.

Ei ollut pakkoa yrittää, mutta piti vaan viihdyttää itseään ja muita moisella temapuksella.

Toki varmaan firma rahaa tarvitsee, kun pitää se pimatsu sinne palkata höpöttämään ja kärvistelemään, kuin olisi kauhean kova pissahätä.

Lukekaa tarkasti säännöt netistä, jos oikeasti luulette voittavanne isompaa summaa, kuin esim. 10 - 30 €.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri