Tiedän, että tuomitsette mut tämän "purkauksen" jälkeen, mutta mun on pakko kertoa se jollekkin tai tulen hulluksi.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedän sen....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedän sen....

Vieras
Onko ihan epänormaalia jos mä olen "ihastunut" erääseen mua huomattavasti vanhempaan mieheen? Olen kuvitellut ties mitä ihania asioita mitä toivoisin tapahtuvan! Tiedän, että kaikilla naisillahan on omat fantasiansa, mutta en tiedä miks mulla on sellasiiiiii kuvitelmia sitä miestä kohtaan?! Minä olen sinkku, hän on sinkku, joten sillätavalla ei olisi mitään ongelmia, mutta hän on pappa ja olisin n. 20 vuotta hänen tyttöään vanhempi ja minulla ja tällä miehellä olisi ikäeroa n. 20 vuotta. Onko se paljon? hänellä on ollut paljon naisia ja tiedän sen, mutten voi sille mitään, että kuvittelen meidän välille kaikkea ihanaa! Mitä mun pitäisi tehdä? Jättää asia sikseen vai toimia ja jos toimia, niin miten?!

No jos teitä ei kerran mikään muu estä kuin joku teennäinen sovinnaisuus niin go for it. Mistä tiedät vaikka siitä kuoriutuisi vuosisadan rakkaustarina? Mikä on pahin mitä voi käydä? Saat siipeesi? Ihan yhtälailla se on mahdollista saman ikäisen kumppanin kanssa. Rakkaudelle (tai vaikka vain intohimolle :D) kannattaa aina antaa tilaisuus koska ikinä ei tiedä mitä upeaa siitä saattaa kehittyä.

No jos teitä ei kerran mikään muu estä kuin joku teennäinen sovinnaisuus niin go for it. Mistä tiedät vaikka siitä kuoriutuisi vuosisadan rakkaustarina? Mikä on pahin mitä voi käydä? Saat siipeesi? Ihan yhtälailla se on mahdollista saman ikäisen kumppanin kanssa. Rakkaudelle (tai vaikka vain intohimolle :D) kannattaa aina antaa tilaisuus koska ikinä ei tiedä mitä upeaa siitä saattaa kehittyä.

Kiitos! :D Nyt tuli jo paljon parempi mieli, koska olen jo pitkään pohtinut mitä tekisin tai en tekisi! Minua vaan epäilyttää, että miten ihmiset katsoisivat meitä ja JOS olisimme rakastavaisia, niin uskaltaisimmeko näyttää tunteemme julkisesti?! (esim. suutelemalla lentokoneessa, pitämällä kädestä kiinni jne.) Että luulisivatko ihmiset kun olisin itseäni huomattavasti vanhemman miehen kanssa vain siksi, koska hänellä sattuisi olemaan rahaa?! Itse en tätä tietenkään ajattele! Mutta mites muut?!

No ei se ikä todellakaan ole mikään este! Mä olen 21-vuotias ja voisin ihan hyvin kuvitella itseni jonkun karismaattisen nelikymppisen miehen kanssa. :p Siis jos en seurustelisi, oma mieheni on mua vaan kaksi vuotta vanhempi.

[QUOTE="vieras";22498335]Olette molemmat sinkkuja. Mikä ongelma haaveilussa on?[/QUOTE]

No ei mielestäni varsinaisesti mikään, mutta tekisinkö asialle jotain vai jätänkö sen vain haaveilu asteelle?

Anna mennä, mun anopilla ja apella on 19 vuotta ikäeroa. Ainut "huono" puoli tossa oli se, että kun mun miehen isä oli hakenut ensimmäisiä kertoja lapsia päiväkodista, niin monet oli luullu, että lasten ukki tulee niitä hakemaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän sen....;22498332:
Kiitos! :D Nyt tuli jo paljon parempi mieli, koska olen jo pitkään pohtinut mitä tekisin tai en tekisi! Minua vaan epäilyttää, että miten ihmiset katsoisivat meitä ja JOS olisimme rakastavaisia, niin uskaltaisimmeko näyttää tunteemme julkisesti?! (esim. suutelemalla lentokoneessa, pitämällä kädestä kiinni jne.) Että luulisivatko ihmiset kun olisin itseäni huomattavasti vanhemman miehen kanssa vain siksi, koska hänellä sattuisi olemaan rahaa?! Itse en tätä tietenkään ajattele! Mutta mites muut?!

Ei muilla ole väliä, eikä sillä mitä joku tuntematon ajattelee. Luojankiitos, emme näe toistemme ajatuksia! :D Onko teillä joku viritys siis menossa? Pidä lähinnä itsestäsi huolta tuon kanssa.

Kyseinen mies on mielestäni aivan ihana niin ulkoisesti kuin sisäisestikin, mutta mietin vaan, että kuka niin komea mies haluaisi itselleen vaihdevuosien kynnyksellä olevan naisen?! Hänellä toki on ollut paljon muitakin minun ikäisiä naisia, mutta silti. Jos itse olen vaihdevuosien kynnyksellä niin onko mielestänne ihan hirveää haaveilla paljon itseäni vanhemmasta miehestä! Kyseessä ei ole mikään 70-vuotias mies vaan yli kuuskymppinen, joka on koko ajan menossa ja tekemässä jotain, eikä hänen ulkonäön perusteella voisi kuvitella että hän olisi yli 60-vuotta, koska hän on paljon ikäistään parempi kuntoisempi ja huomattavasti seksikkäämmän näköinen! Pidätte minua varmasti ihan hulluna tämän luettuanne!

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän sen....;22498407:
Kyseinen mies on mielestäni aivan ihana niin ulkoisesti kuin sisäisestikin, mutta mietin vaan, että kuka niin komea mies haluaisi itselleen vaihdevuosien kynnyksellä olevan naisen?! Hänellä toki on ollut paljon muitakin minun ikäisiä naisia, mutta silti. Jos itse olen vaihdevuosien kynnyksellä niin onko mielestänne ihan hirveää haaveilla paljon itseäni vanhemmasta miehestä! Kyseessä ei ole mikään 70-vuotias mies vaan yli kuuskymppinen, joka on koko ajan menossa ja tekemässä jotain, eikä hänen ulkonäön perusteella voisi kuvitella että hän olisi yli 60-vuotta, koska hän on paljon ikäistään parempi kuntoisempi ja huomattavasti seksikkäämmän näköinen! Pidätte minua varmasti ihan hulluna tämän luettuanne!

No voi apua, ootsä ihastunut mun appiukkoon?! Eiku se olikin vasta viiden ja kuudenkympin välillä....

Ja siis ei, en pidä appiukkoa seksikkäänä mutta on hyväkuntoinen, urheilee paljon, on aina menossa ja saa naiset lakoamaan, en tajua miksi mutta kai siinä jotain ihmeellistä naisten mielestä yleisesti sitten on...

Yhteistyössä