K
kfkfkf
Vieras
Lapset lähtee pyörillä kauemmas ni mä oon heti ihan huolesta soikeana et mitä kaikkea voi tapahtua. Kestää 10min kauemmin tulla koulusta kotiin lasten mitä normaalisti, ni mä jo kyttään ikkunasta et miks ei tuu jo ja soittelen (voi luoja jos eivät vastaa). Tänään poika päässy jo 1 aikaan ja 2 aikaan ei vastannu puhelimeen (en ollu kotona) ni olin 14 kertaa soittanu sille ja oli pakko tulla kotiin kattomaan et mikä on homman nimi, huoh.. No avaimet sillä oli jääny vaan kotiin ja odotteli tuossa pihalla.
Aina jos tekevät jotain uutta ni ihan huolissaan olen et mitä voi tapahtua. Varoittelen aina kaikista jutuista ku pelkään et lapsille tapahtuu jotain.
Kaikki asiat on sellasia, et normaalisti ihminen ei välttämättä edes huolestuis :S Lapseella murtuu luu ni mä oon ihan maassa.
Voiko itseään jotenkin kehittää tällaisissa asioissa?
Aina jos tekevät jotain uutta ni ihan huolissaan olen et mitä voi tapahtua. Varoittelen aina kaikista jutuista ku pelkään et lapsille tapahtuu jotain.
Kaikki asiat on sellasia, et normaalisti ihminen ei välttämättä edes huolestuis :S Lapseella murtuu luu ni mä oon ihan maassa.
Voiko itseään jotenkin kehittää tällaisissa asioissa?